Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرید مرادیان معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در حاشیه افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی و مرکز توانبخشی شهرستان فارسان با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ درصد جمعیت مراجعه کننده به مراکز ارتوپدی فنی و اعضای مصنوعی جمعیت هلال‌احمر برای دریافت اعضای مصنوعی، اروتز و پروتز مراجعه می‌کنند که جمعیتی بین ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: در کشور سالانه دو میلیون نفر نیز به درمانگاه‌ها و داروخانه‌های هلال احمر مراجعه می‌کنند.

مرادیان با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲۰۰ واحد توانبخشی در سطح کشور فعال است، افزود: در این واحد‌ها یک خدمت در حوزه فعالیت‌های این جمعیت، از جمله فیزیوتراپی، بینایی شنوایی سنجی و گفتار درمانی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از نخستین خانه هلال چهارمحال و بختیاری

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با بیان فعال بودن ۷۰ مرکز توانبخشی در سطح کشور اضافه کرد: ارائه خدمات در این مراکز به صورت دولتی است و برای کسانی که نیازمند واقعی هستند، خدمات به صورت رایگان با تشکیل پرونده حمایتی ارائه می‌شود.

او پیش‌بینی کرد: تا پایان امسال مراکز جامع توانبخشی در سه استان خراسان جنوبی، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد توسعه، تجهیز و تکمیل شوند که برای تجهیز هر کدام از این مراکز بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر مراکز توانبخشی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه ) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امداد رسانی‌ هستند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد