Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:34:06 GMT

تنها ۱۰ درصد شهروندان محلات از ماسک استفاده می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۱۲۶۵

تنها ۱۰ درصد شهروندان محلات از ماسک استفاده می‌کنند

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، دکتر «مهدی قلیچ‌خانی»، افزود: ظرفیت تخت‌های بیمارستان محلات به دنبال شیوع بالای کرونا تکمیل شده است و  ۳۹ بیمار کووید۱۹ در تنها بیمارستان این شهرستان بستری هستند.
وی بیان کرد: هفت نفر از این بیماران بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات اظهار داشت:  پنج بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هفته گذشته در این شهرستان جان خود را از دست دادند و ۲ نفر از این بیماران جان باخته در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بودند.
قلیچ‌خانی با اشاره به ۶۰۰ بازدید از مراکز مهم و پر ازدحام شهرستان محلات گفت: پنج بانک و سه اداره در این شهرستان به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات افزود: از آغاز واکسیناسیون کرونا تاکنون ۱۴ هزار و ۹۴ نفر در این شهرستان ایمن‌سازی شدند.
قلیچ خانی ادامه داد: ۷۵ درصد از کسانی که در این شهرستان واجد شرایط تزریق واکسن بودند ، واکسن دریافت کردند.
شهرستان محلات در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان در رنگ بندی کرونا قرمز است.

برچسب‌ها ماسک ویروس کرونا واکسن کووید 19 محلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک ویروس کرونا واکسن کووید 19 ماسک ویروس کرونا واکسن کووید 19 محلات شهرستان محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی

ایسنا/مرکزی حمید نیکویی، خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در یک سانحه رانندگی در محور نیزار - قم کشته شد.

حمید صادقی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زنده‌یاد حمید نیکویی از جمله پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات بود که از سال‌ها پیش، از طریق روزنامه جمهوری اسلامی و سایر رسانه‌های کشوری، به پوشش اخبار شهرستان محلات می‌پرداخت.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم نیکویی به جامعه رسانه‌ای محلات، ادامه داد: مرحوم نیکویی در سال‌های اخیر ارتباط خوبی با مجموعه‌های فرهنگی و هنری در اطلاع‌رسانی رویدادها داشت و در جلسات مختلف حضور فعال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی