Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:54:00 GMT

مهمترین مشکلات حوزه مبارزه با بیماری کرونا احصا شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۱۲۹۴

مهمترین مشکلات حوزه مبارزه با بیماری کرونا احصا شود

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست با اشاره به تصمیمات نشست صبح روز جاری هفتاد و نهمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و در راستای تاکید رییسی جمهوری درباره مبارزه با کرونا گفت: حداکثر تا پایان روز دوشنبه ۱۸ مرداد ماه، نسبت به ارائه اطلاعات مورد اشاره به دبیرخانه قرارگاه اقدام تا اقدامات لازم در راستای جمع بندی عاجل اطلاعات دریافتی و تمهیدات مناسب به منظور برگزاری جلسات کارشناسی و مشخصاً جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد، اتخاذ و نتیجه به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری امروز شنبه بر ضرورت تشکیل کارگروهی به منظور احصای مهمترین مشکلات حوزه مبارزه با بیماری کرونا و ارائه لیست نیازهای اصلی و پیشنهادات لازم، به منظورفعالتر و موثرتر شدن اقدامات مرتبط با مبارزه با بیماری کرونا تاکید کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت کشور ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت کشور بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل اکبر منتظر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مشگین شهر اظهار کرد: در صورت بکارگیری ترککنندگان اعتیاد توسط کارفرمایان بخش خصوصی سهم عمده ای از حق بیمه این قبیل کارگران توسط دولت پرداخت خواهد شد.
وی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت خیرین برای احداث کمپ دوم ترک اعتیاد در شهرستان مشگین شهر شد.
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استانداری اردبیل ادامه داد: مساله اعتیاد ، پایین آمدن سن اعتیاد و گرایشاتی که جوانان به انواع آن دارند و در کنار آن نداشتن اطلاعات کافی و درست خانواده‌ها موجب بروز مشکلات زیادی در این حوزه شده است.
وی افزود: نیاز است در این زمینه اقدمات و برنامه‌های آموزشی درستی طراحی شود ، خانواده‌ها باید راجع به شکل هر کدام از مواد مخدر، نحوه مصرف و نگهداری، اطلاعات کلی داشته باشند. تا زمانی که چنین اطلاعاتی وجود نداشته باشد امکان هشدار دادن و نظارت دقیق تر بر رفتار و کارهای فرزندان بسیار دشوار خواهد بود. نقش خانواده در اعتیاد جوانان بسیار گسترده و همه جانبه با مسئولیت‌های سنگین است.
وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها، مساجد و مدارس باید درباره عواقب اعتیاد اطلاع‌رسانی کنند.
شهرام محمدی فرماندار مشگین شهر نیز در این جلسه از تخصیص ناچیز اعتبار فرهنگی و تحویل نشدن بموقع کتب مربوطه انتقاد کرد و خواستار ایجاد کمپ دوم ترک اعتیاد در این شهرستان شد.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم