Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان روز شنبه در این رابطه اظهار داشت: پس از دریافت چهار تندیس و لوح ویژه توسط شرکت توزیع برق کردستان از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر، اینک پس از اعلام رأی نهایی داوران، روابط عمومی این شرکت توانست در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های برتر صنعت آب و برق کشور برای اولین بار، ۳ مقام کشوری را هم زمان کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیوا لهونیان افزود: روابط عمومی این شرکت در حوزه ” فضای مجازی و تولید محتوا ” رتبه اول کشوری و در حوزه ” مدیریت و برنامه ریزی ” به مقام سوم کشوری دست یافت و در حوزه ” خلاقیت و نوآوری ” عنوان شایسته تقدیر را از سوی وزارت نیرو کسب کرد.

وی اضافه کرد: این موفقیت نشان از هماهنگی، همدلی و حمایت مجموعه همکاران شرکت و البته تلاش، برنامه‌ریزی و همت والای حوزه روابط عمومی این شرکت است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان به نقش مهم و اساسی روابط عمومی در هر سازمان اشاره کرد و گفت: در دنیای امروز روابط عمومی ها نقش ویژه و مهمی در تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمانها ایفا می کنند، حیطه و تأثیر فعالیت آنان در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی در سطح خرد و کلان بر هیچکس پوشیده نیست.

لهونیان افزود: فعالیت روابط عمومی ها چندان ملموس نیست اما همواره می توانند تأثیرات گسترده ای در سطح سازمان ها و شرکت ها از خود برجا بگذارند.

وی ادامه داد: از وظایف مهم روابط عمومی می توان به جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و مخاطبان و ارائه خدمات بهتر و در نهایت ارائه چهره واقعی و شفاف هر شرکت و یا سازمان به مخاطبانشان، اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: این وظایف، در قالب مجموعه ای از فعالیت های ارتباطی صورت می گیرد که تحت عناوین ارتباط با رسانه ها و سازمان ها  و ارتباط مردمی، پژوهش و افکارسنجی، برنامه ریزی و امور فرهنگی می‌توان از آن ها یاد شود و به طور قطع کسب این عناوین و مقام ها، سطح انتظارات و توقعات شرکت را از مجموعه روابط عمومی، در آینده بیشتر خواهد کرد.

روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان توانست تعداد ۲۳ اثر قوی را در بخش های مختلف فضای مجازی و تولید محتوا، مدیریت و برنامه ریزی، خلاقیت و نوآوری، جشنواره و نمایشگاه و فرهنگسازی و آموزش همگانی، انتشارات و مستندات، جهت ارزیابی داوران جشنواره به وزارت نیرو ارائه کند.

روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان در سال گذشته نیز توانسته بود، مقام دوم را در بین صنایع آب و برق کشور در حوزه ” جشنواره و نمایشگاه ” کسب کند.

برچسب‌ها شركت توزيع نيروی برق کردستان روابط عمومی کردستان سنندج وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت توزيع نيروی برق کردستان روابط عمومی کردستان شركت توزيع نيروی برق کردستان روابط عمومی کردستان سنندج وزارت نیرو برق کردستان روابط عمومی برنامه ریزی شرکت توزیع وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است

جواد کافی کُندری مسئول حوادث شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: تعجیل و شتابزدگی در کار‌ها مهمترین دلیل وقوع حوادث در حوزه برق بوده و عدم کاربرد تجهیزات ایمنی مناسب عامل دوم شناخته شده است.

او افزود: به کارگیری ابزار و تجهیزات فنی و ایمنی مناسب می‌تواند از بروز حادثه جلوگیری کند و اگر حادثه‌ای هم رخ دهد از شدت آن می‌کاهد و یا حتی ممکن است وقوع آن را به صفر برساند.

مسئول حوادث شرکت توزیع برق خراسان رضوی ادامه داد: برخی از حوادث حوزه برق که از آنها به عنوان «حوادث به خیر گذشت» یاد می‌کنیم گزارش نمی‌شود، اما این حوادث که کسی در آنها آسیب نمی‌بیند نقطه خطر را نشان می‌دهد.

کندری بیان کرد: اگر درس‌های لازم از حوادث ختم به خیر گرفته شود، حوادث جزئی و جدی رخ داده بسیار کاهش خواهد یافت.

او با بیان اینکه تعداد حوادث برق عمومی یا مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است، تصریح کرد: از ۱۵ مورد حادثه رخ داده در این حوزه ۹ مورد برق گرفتگی و «آرک زدگی» فشار متوسط بوده و سایر حوادث به دلیل تصادفات رانندگی یا برق گرفتگی فشار ضعیف رخ داده است.

مسئول حوادث شرکت توزیع برق خراسان رضوی تاکید کرد: لزوم سرمایه گذاری برای اطلاع رسانی خطرات شبکه و تاسیسات در بین آحاد جامعه به خصوص طرح‌های ساختمانی با توجه به این حوادث آشکار است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند