Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی آغاز شد.

مهرداد میرزاییان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فرآیند واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شهرکرد از چهارشنبه هفته گذشته مصادف با ۱۳ مردادماه جاری آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه رانندگان حمل و نقل عمومی روزانه با هزاران نفر در ارتباط هستند برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا واکسیناسیون آنها در دستور کار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با بیان اینکه برای تزریق واکن هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است، تاکید کرد: روزانه به ۲۰۰ نفر پیام ارسال می‌شود که از این تعداد ۱۳۰ تا ۱۴۰ نفر مراجعه می‌کنند.

وی تصریح کرد: تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی شامل تاکسی‌های گردشی، خطی، هوشمند و آژانس‌ها و اتوبوس‌های درون شهری که در مجموع حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر هستند روزانه فرآیند واکسیناسیون آنها در حال انجام است.

کد خبر 512868

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرکرد شهرداري شهركرد حمل و نقل عمومي واکسن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ناوگان حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان

عملیات اجرایی گازرسانی به مجتمع دامپروری شهرکیان با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، بهادر عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید

اضافه شدن ۱۵ هزار مشترک گاز در چهارمحال و بختیاری

مساحت این مجتمع دامپروری ۹۰ هکتار و دارای ۷ هزار دام راس گاو شیری است.

برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی به‌منظور خرید لوله، اتصالات و تجهیزات گازرسانی تامین شد و دو میلیارد تومان از سوی اعضای مجتمع دامپروری شهرکیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد