Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:04:28 GMT

کشف انبار روغن موتورهای احتکاری در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۲۳۷۲

کشف انبار روغن موتورهای احتکاری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، کامران ریاحی بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با احتکار روغن موتور خودروهای سنگین که باعث کمبود این قلم از کالا در بازار و بروز نوسانات قیمت آن شده و نارضایتی راننده خودروهای سنگین را به همراه داشت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار روغن موتور خودروهای سنگین در یک انبار مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران پس از اخذ دستور مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل مذکور اعزام و در بازدید از آن ۴۶ هزار لیتر انواع روغن موتور خودروهای سنگین که از مدت ها قبل احتکار شده بودند را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش روغن موتورهای احتکاری را ۱۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کردند گفت: انبار مذکور با حکم مقام قضائی پلمب و پرونده آن برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان روغن پلیس کشف خودروهای سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • موتور توربو بهتر است یا تنفس طبیعی؟
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت