Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استقلال در فینال جام حذفی باید به مصاف فولاد خوزستان برود.
به گزارش آریا، استقلالی ها انگیزه زیای برای فینال جام حذفی دارند و کنار آن فرهاد مجیدی هم جواد نکونام را به چشم یک رقیب جدی می بیند و امیدوار است برای بار دوم او را شکست دهد. آبی های پایتخت لیگ بیستم را با 56 امتیاز در جایگاه سومی به پایان رساندند و حالا امیدوارند در رقابت های حذفی موفق به کسب جام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سمت مقابل جواد نکونام که این روزها شایعات زیادی در خصوص جدایی اش به گوش می رسد، انگیزه زیادی برای تقابل با استقلال دارد. کاپیتان پیشین آبی ها می خواهد اگر قرار به جدایی است، فولاد خوزستان را با یک جام و سهمیه آسیایی ترک کند چرا که این تیم در رقابت های لیگ برتر با 44 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.
محمد دانشگر، سید حسین حسینی و فرهاد مجیدی در دیدار فردا به علت محرومیت حضور نخواهند داشت و احتمالا محمد نادری به پست دفاع وسط می رود تا جانشین دانشگر شود. رشید مظاهری هم درون دروازه قرار خواهد گرفت. همچنین شیخ دیاباته، هروویه میلیچ که مدت هاست ایران را ترک کرده و عارف غلامی دیگر غایبان آبی ها برای این دیدار هستند.
استقلال سال گذشته هم با فرهاد مجیدی به فینال رقابت های جام حذفی رسید ولی در گام نهایی مقابل تراکتور ساکت الهامی شکست خورد تا آبی ها بدون جام فصل را به پایان برسانند. حالا استقلال یک بار دیگر به فینال جام حذفی رسیده و باید دید این بار آبی ها از اشتباهات گذشته خود درس گرفته و می توانند جام را به خانه ببرند یا نه. تقابل فصل گذشته فرهاد مجیدی و جواد نکونام بسیار جنجالی بود، بازی که در نهایت به سود شاگردان نکونام به پایان رسید اما فرهاد این فصل پس از بازگشت به استقلال جواد نکونام را شکست داد تا این دو در دوئل های خود 1 بر 1 شوند. 
حالا باید دید جدال سوم به سود چه کسی به پایان خواهد رسید. از سوی دیگر جواد نکونام و فرهاد مجیدی به تازگی وارد عرصه مربیگری شده اند و به شدت به دنبال کسب اولین جام خود هستند. هواداران استقلال طی فصل های گذشته های مشکلات زیادی را تجربه کردند و امیدوار هستند جام حذفی مرهمی برای زخم های سال های اخیر این تیم باشد.
با تصمیم سرمربی استقلال، تمام نفرات این تیم در سفر به اصفهان آبی ها را همراهی می کنند. تمام بازیکنان استقلال در سفر به اصفهان این تیم را همراهی خواهند کرد. استقلال فردا در اصفهان در فینال جام حذفی به مصاف فولاد می رود، بازی که فرهاد مجیدی می تواند در صورت پیروزی به اولین جام دوران مربیگری خود برسد. فرهاد مجیدی برای این بازی تصمیم گرفته تمام نفرات خود را به اصفهان ببرد تا در صورت جشن قهرمانی احتمالی بازیکنانی که نام شان در لیست به دلیل مصدومیت یا محرومیت نیست حضور پیدا کنند. بازی استقلال برابر فولاد از ساعت 20:30 در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.
هافبک استقلال بعد از یک بازی به ترکیب اصلی تیمش برخواهد گشت. فرشید اسماعیلی مشکلی برای حضور 90 دقیقه ای در بازی با فولاد نخواهد داشت. فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیتی که بعد از بازی با سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر نصیبش شد، حضورش در بازی با گل گهر در هاله ای از ابهام قرار داشت اما این بازیکن به شکلی عجیب به این بازی رسید و در نیمه دوم در ترکیب استقلال بازی کرد.
با این حال فرشید اسماعیلی آماده است تا در بازی با فولاد در فینال جام حذفی به ترکیب استقلال اضافه شود و بتواند در این بازی برای تیمش بازی کند. با بازگشت اسماعیلی احتمالا او کنار مسعود ریگی و آرش رضاوند در پست هافبک وسط استقلال به میدان خواهد رفت و باید تلاش کند برای قائدی و مطهری در نوک خط حمله موقعیت سازی کند.    
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجیدی نکونام جام حذفی فینال جام حذفی فرهاد مجیدی جواد نکونام آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است

محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه پس از صعود آلومینیوم اراک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و طی روزهای اخیر بحث انتقال مهدی لیموچی به یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس مطرح شده، اظهار کرد: لیموچی با آلومینیوم قرارداد دو ساله دارد و مجتبی حسینی سرمربی تیم که استاد این بازیکن بوده از او رضایت کامل دارد. او یکی از بهترین بازیکنان ماست و در آینده نسبت به صرف و صلاح باشگاه در مورد این بازیکن تصمیم‌گیری می‌کنیم. الان زود است که بخواهیم درباره نقل و انتقالات بازیکنی صحبت کنیم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه تیمش در جام حذفی قرعه خوبی به دست آورده و با تیم چادرملوی اردکان که در لیگ دسته اول حضور دارد بازی می‌کند، تصریح کرد: اتفاقاً سخت‌ترین قرعه جام حذفی به ما خورده است. تیم‌هایی که از لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر در مسابقات جام حذفی خود را به مراحل بالا می‌رسانند انگیزه بسیار بالایی دارند و حریف ما تنها تیم غیر لیگ برتری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است. چادرملو توان مضاعفی می‌گذارد و ۱۱ بازیکن این تیم ۲۲ بازیکن می‌شوند. قطعاً مجتبی حسینی به شاگردانش خواهد گفت که در خواب غفلت برتری بر پرسپولیس نمانید. با تیمی بازی داریم که احتمال دارد فصل بعد در لیگ برتر باشد و می‌آید تا ما را غافلگیر کند.

رجاییان در خصوص اینکه بابت انتقال میلاد فخرالدینی به استقلال، باشگاه آلومینیوم مطالباتی معوقه دارد، گفت: طرف حساب ما فخرالدینی است و با باشگاه استقلال کاری نداریم. چک‌های فخرالدینی پیش ماست، چک اول او پاس شده و بخش دیگری باقی مانده است. موعد چک دوم او هنوز نرسیده ولی نزدیک است. البته باشگاه استقلالِ خلیج فارس پولدار شده و زیرنظر این هولدینگ است. مشکلی برای پرداخت به وجود نخواهد آمد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه قرارداد مجتبی حسینی سرمربی تیم تمدید می‌شود، گفت: قرارداد حسینی تمدید شده است. او قرارداد ۳ ساله‌ای با باشگاه آلومینیوم دارد.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • اولین واکنش نکونام به برکناری خطیر/عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور