Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کمال الدین میرجعفریان عصر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی افزود: براساس شیوه نامه این ماده قانونی ۷۰ درصد این اعتبارات و معادل ۲۲۲ میلیارد ریال مربوط به شهرها و ۳۰ درصد معادل ۹۵ میلیارد ریال مربوط به روستاهاست.

وی ادامه داد: از اعتبارات سهم شهرها ۴۶ درصد مربوط به شهر مشهد است که برای خرید دوربین های ثبت تخلفات، اصلاح هندسی معابر و خرید و نصب علایم راهنمایی و رانندگی هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی نیز گفت: در چهار ماه نخست امسال باید ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد در این استان وصول می شد که از این مبلغ ۲ هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان وصول شده و هفت درصد عقب هستیم.

حسین امیررحیمی افزود: دستگاه های اجرایی که بیشترین نگرانی را بابت اعتبارات خود در سال گذشته داشتند، بیشترین منابع استان را در اختیار گرفته بودند اما اقدام بایسته برای جذب این اعتبارات در حوزه اسناد خزانه اسلامی انجام ندادند.

وی ادامه داد: از جمله این دستگاه های اجرایی، اداره کل راه و شهرسازی ۶ میلیارد تومان، شرکت شهرکهای صنعتی پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، اداره کل ورزش و جوانان سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یک میلیارد تومان از اعتبارات اسناد خزانه اسلامی در سال گذشته را به طور کامل جذب نکرده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: از حدود ۳۰۰ میلیارد تومانی که قرار است نقدی به خزانه خراسان رضوی وارد شود، یک ریال دریافت نشده است که اگر مهلت جذب اعتبارات خزانه اسناد اسلامی تا پایان شهریور ماه تمدید نمی شد، این اعتبارات برگشت داده شده بود.

برچسب‌ها مشهد حوادث رانندگی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد حوادث رانندگی اعتبارات مشهد حوادث رانندگی اعتبارات میلیارد تومان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت

سعید خسروجردی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: سال گذشته افزون بر ۶ میلیون و ۷۴۲ هزار قطعه جوجه ریزی در ۱۲۹ مرغداری فعال این شهرستان برای تولید این میزان گوشت مرغ صورت گرفته بود.

او افزود: تأمین به موقع نهاده‌های مورد نیاز مرغداران شهرستان، از عوامل اقبال این قشر تولید کننده به افزایش جوجه‌ریزی بود که موجب رشد تولید گوشت مرغ و عرضه آن در بازار شد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن ادامه داد: ظرفیت تولید مرغ گوشتی در داورزن در ۲ سال اخیر با فعال شدن پنج واحد مرغداری با ظرفیت ۳۵ هزار قطعه و ایجاد ۲ واحد مرغداری جدید با ظرفیت ۸۰ هزار قطعه، به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است و انتظار می‌رود امسال بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ در این شهرستان غربی خراسان تولید شود.

خسروجردی بیان کرد: از سویی بزرگترین مرغداری غرب خراسان با ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه که سال ۱۴۰۱ در شهرستان داورزن پروانه تاسیس گرفته بود اکنون با تکمیل مراحل ساخت و تجهیز، پروانه بهره برداری خود را دریافت کرده است و به زودی با آغاز فعالیت جوجه ریزی، توان تولید مرع این منطقه را افزایش قابل توجهی خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری