Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طی چند روز گذشته سرقت سایت عقیم سازی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز موجب برانگیختن تعجب بسیاری از مردم شد.

بر اساس تصاویری که از این محل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، حاکی از آن است که سایت عقیم سازی سگ‌های ولگرد اهواز؛ یکی از بزرگترین مراکز در غرب کشور به صورت کامل به همراه تجهیزات و وسایل به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع سگ‌های بلاصاحب یکی از مسائل مورد بحث میان حامیان محیط زیست و شهرداری و بسیاری از شهروندان است.

در یک سو فعالان محیط زیست از حق حیات و مخالفت با کشتن یا آزار حیوانات می‌گویند و با استناد به آیات قرآن و روایات اسلامی کشتن سگ‌ها را به روش‌های بعضا خشن، اقدامی گناه و غیر قابل بخشش می‌دانند، اما در سمت دیگر مردمی هستند که از وجود گسترده سگ‌های ولگرد در خیابان ها، پارک‌ها و مراکز شهر به ستوه آمده و می‌خواهند از مشکلاتی که این حیوانات برای آن‌ها به وجود می‌آورند رها شوند.

شهرداری متولی جمع آوری سگ‌های بلاصاحب است و هر زمان که مورد انتقاد فعالان محیط زیست قرار بگیرد، درخواست شهروندان را برای سر و سامان دادن به وضعیت شهر و جمع کردن این حیوانات عنوان می‌کند.

مدتی پیش ماجرای جمع آوری سگ‌های ولگرد دوباره به بحثی داغ میام کاربران تبدیل شده بود، اما برخی نیز معتقدند اگرچه کشتن این حیوانات اقدامی خشن و غیر قابل بخشش است، اما عده‌ای از مردم از آن رنج می‌برند و باید چاره‌ای برای آن اندیشید.

تدبیر شهرداری اهواز برای رفع این مسئله، راه اندازی سایت عقیم سازی سگ‌های بلاصاحب بود، اما حالا با به سرقت رفتن تمامی تجهیزات شامل اتاق قرنطینه، اتاق عمل، داروخانه، اتاق معاینه و ریکاوری و ... موجب شگفتی میان بسیاری از شهروندان و طرح پرسش شده که دلیل چیست؟

عده‌ای از کاربران فضای مجازی نیز موضوع را «دست انداختند» و از به سرقت نرفتن دیوار‌های این محل اظهار خوشحالی کرده اند.

شایان ذکر است که علی رغم تماس‌های مکرر ما با شهرداری و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز، اما این دستگاه پاسخی به زنگ‌ها و پیام‌های ما نداد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سگ های ولگرد عقیم سازی سگ ها سایت عقیم سازی سگ های بلاصاحب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با توجه به اعلام آماده‌باش در شهرداری اهواز، آتش‌نشانی برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در آمادگی کامل قرار دارد.

کوروش سبزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی شدید و هشدار نارنجی سازمان هواشناسی خوزستان و با اعلام شهردار اهواز، تمام مناطق و سازمان‌های شهرداری در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی در کنار وظایف ذاتی خود که همواره در حالت آماده‌باش برای هرگونه اتفاق است، برای بارندگی پیش‌رو نیز نیروی انسانی، پمپ‌ها و ماشین‌آلات خود را در حالت آماده قرار داده است تا به محض نیاز از آن‌ها استفاده کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته سازمان آتش‌نشانی وظیفه جمع‌آوری آب‌های سطحی در بهشت‌آباد را بر عهده دارد، با این حال در صورتی که در منطقه دیگری نیاز به کمک باشد این آمادگی وجود دارد که با حضور در منطقه کمک لازم در راستای رفع آب‌های سطحی توسط کارکنان آتش‌نشانی صورت گیرد.

کد خبر 750042

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟