Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در حالی که مردم کشورهای فقیر و کم درآمد از ناکافی بودن تعداد واکسن کرونا رنج می‌برند و هنوز مرحله اول را دریافت نکرده‌اند، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که شماری از شهروندان آمریکایی برای دریافت سومین دوز واکسن مدارک هویتی و پزشکی خود را تغییر می‌دهند تا به مراکز بهداشتی ثابت کنند که آنان به سومین دوز واکسن نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دانشجوی دختر ۲۶ ساله در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت: من برای دریافت سومین دوز واکسن کرونا به کلینیک رفتم اما برای دریافت آن به دروغ گفتم که اولین دوز واکسن است که دریافت می‌کنم.

برخی شهروندان آمریکایی در حالی با دروغ به دنبال واکسن تقویتی کرونا هستند که سازمان جهانی بهداشت روز شنبه با توجه به نابرابری گسترده در توزیع واکسن در جهان از کشورهای برخوردار خواست که تزریق واحد تقویتی واکسن را تا دستکم پایان سپتامبر (هشتم مهر ماه) به تعویق اندازند.

هدف این نهاد وابسته به سازمان ملل متحد مستقر در ژنو، کاستن از نابرابری شدید در توزیع واکسن میان کشورهای ثروتمند و فقیر و کمک به مبارزه همه جانبه و گسترده با همه گیری بیماری کووید - ۱۹ است.

بر اساس برآورد این سازمان، تا ماه مه (اردیبهشت) از هر ۱۰۰ شهروند کشورهای دارای درآمد بالا، نزدیک به ۵۰ واحد واکسن دریافت کرده‌اند  و این رقم از آن هنگام تاکنون ۲ برابر شده است. اما کشورهای با درآمد پائین به علت کمبود واکسن، تنها توانسته‌اند به ازای هر ۱۰۰ شهروند خود یک و نیم واحد واکسن تزریق کنند. 

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا سازمان جهانی بهداشت خبرگزاری آسوشیتدپرس واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا سازمان جهانی بهداشت خبرگزاری آسوشیتدپرس ایالات متحده آمریکا سازمان جهانی بهداشت خبرگزاری آسوشیتدپرس واکسن کرونا سومین دوز واکسن برای دریافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این گزارش شهروندان از صف‌های طولانی برای گرفتن نوبت، کمبود نیرو برای پذیرش و همچنین کمبود پزشک متخصص گلایه‌مند بودند.
مدیر درمانگاه چشم پزشکی پوستچی هم با بیان اینکه اقدامات زیادی در شش ماه گذشته در این درمانگاه انجام داده ایم گفت: کمبود فضای فیزیکی باعث شده تا نتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
پناهی گفت: روز انه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی با اداره اوقات در حال ساخت بیمارستان بزرگ چشم پزشکی هستند.
وی همچنین از شهروندان خواست برای دریافت نوبت حضوری مراجعه نکنند و به صورت اینترنتی از سایت  nobat .sums.ac.ir   وقت مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • فیلم| ثبت لحظه انهدام پهپاد آمریکایی در یمن
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود