Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@20:47:18 GMT

اسپانسر آلومینیوم حامی عباسی و منصوریان

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۳۵۱۹

با توجه به این که اسپانسر باشگاه آلومینیوم از حامیان سعید عباسی و علیرضا منصوریان است بعید است برخی مخالفان این دو بتوانند آنها را برکنار کنند.

خبرگزاری میزان - بر کسی پوشیده نیست که عملکرد خوب علیرضا منصوریان بعد از چند شکست پیاپی در هفته‌های پایانی لیگ برتر مورد انتقاد برخی مدیران و اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی برخی به مدیریت سعید عباسی نیز انتقاد داشتند و صحبت از برکناری او و روی کار آمدن مدیرعامل سابق بود. اما  با گذشت دو هفته از این اتفاقات نه تنها تغییری حاصل نشد بلکه به ادامه کار این دو در این باشگاه تاکید شد.

از آنجا که سعید عباسی به عنوان نماینده سهامدار به باشگاه آلومینیوم ورود کرده بعید است قدرتی بتواند او را از این پست برکنار کند. عباسی قبلاً مدیریت باشگاه تراکتور را برعهده داشته و در آن زمان هم مالکیت باشگاه تراکتور همچون سهام ایرالکو متعلق به صندوق مهر اقتصاد بود. از این رو همان مالک از سعید عباسی دعوت به همکاری کرد.

به نظر می‌رسد عملکرد عباسی در تراکتور به عنوان مدیری موفق او را به باشگاه آلومینیوم رساند. صاحبان سهام و آن‌ها که هزینه باشگاه را می‌دهند ارتباط تنگاتنگی با عباسی و به واسطه او با منصوریان دارند. چرا که بین عباسی و منصوریان دوستی ۲۰ ساله‌ای وجود دارد که رشته‌های این ارتباط را مستحکم‌تر می‌کند.

از این رو هیئت مدیره این باشگاه نمی‌توانند با وجود نارضایتی برخی از اعضا، مخالفتی با منصوریان یا عباسی کرده و این دو را برکنار کنند. با توجه به این که عباسی در این باشگاه ماندنی است و منصوریان نیز با نظر عباسی به این باشگاه آمده همچنان در تیم آلومینیوم خواهد ماند و برای فصل بعد از او برنامه خواستند.

بیشتر بخوانید: بیانیه و تکذیبیه باشگاه آلومینیوم در خصوص شایعات اخیر

انتهای پیام/

برچسب ها: آلومینیوم اراک علیرضا منصوریان سعید عباسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک علیرضا منصوریان سعید عباسی باشگاه آلومینیوم سعید عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین