Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@03:01:01 GMT

خبرنگاران مرودشت واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۴۰۲۱

خبرنگاران مرودشت واکسینه شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روح الله کریمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت گفت: یکی از راه‌های از بین بردن زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ علاوه بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، واکسیناسیون در برابر این بیماری است و با توجه به این که در آستانه بزرگداشت هفته خبرنگار قرار داریم، به پاس زحمات خبرنگاران مرودشتی در بحث اطلاع رسانی به مردم در زمینه رعایت اصول بهداشتی و همکاری با کادر درمان، مرحله اول واکسیناسیون این قشر زحمتکش با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در محل مرکز جامع سلامت خلیج فارس صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: خبرنگاری از مشاغل پرخطر محسوب می‌شود که بیشترین تماس و برخورد با شهروندان را در طول روز دارند، لذا ضرورت و اهمیت واکسیناسیون گروه‌های پرخطر این قشر در دستور کار قرار گرفت.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در این شهرستان، بیان کرد: همه مردم بدانند که تزریق واکسن به معنای پایان بیماری کووید ۱۹ نیست و تا واکسینه شدن جامعه باید شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمعات، مراسم عروسی و ختم سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

او با ابراز امیدواری واکسینه شدن همه مردم، ابراز کرد: تا تاریخ ۱۵ مردادماه ۵۵۰۲۵ نفر دوز اول و ۱۰۳۲۷ نفر دوز دوم واکسن کرونا را در شهرستان مرودشت دریافت کرده اند.

کریمی از افرادی که طبق مصوبه ستاد کرونا، مشمول دریافت واکسن کووید ۱۹در سطح شهرستان مرودشت هستند، تقاضا داشت که هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن خود در مکان‌های مورد نظر، حضور پیدا کنند.

ایمان شریفی، مدیرمسئول پایگاه خبری سلام مرودشت اظهار کرد: با همکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان و تایید اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی مرودشت ۵۲ نفر از خبرنگاران تمامی رسانه‌های فعال در شهرستان مرودشت دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

او ادامه داد: طی هماهنگی با اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان مرودشت از تمامی مدیران مسئول رسانه‌های رسمی شهرستان خواسته شد تا لیست خبرنگاران فعال خود را برای دریافت واکسن کرونا ارائه دهند و سپس با تایید اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این اسامی برای دریافت به شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارائه شد و با مساعدت رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان تزریق واکسن کرونا به انجام رسید.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا خبرنگاران مرودشت شهرستان مرودشت درمان شهرستان شبکه بهداشت واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب