Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فرماندار اردکان روز یکشنبه در نشست  مشترک ستاد پیش‌گیری و مقابله با کرونای شهرستان‌های اردکان و میبد گفت: هدف از این نشست، تصمیم واحد و ایجاد وحدت‌رویه در مقابله با کرونا با توجه به پیک پنجم این بیماری در ۲ شهرستان است.

مصطفی پوردهقان‌اردکان افزود: با وجود گذشت چندین ماه از آغاز کرونا در کشور، تجربیات و دانسته‌های پزشکی و بهداشتی در این زمینه افزایش یافته و مهم‌ترین عامل پیش‌گیری براساس اجماع نظر کارشناسان، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از وسایل حفاظت فردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سرعت‌گرفتن واکسیناسیون در کشور و شهرستان‌ها، اظهار امیدواری کرد تا پایان روند واکسیناسیون، با رعایت پروتکل‌ها توسط مردم، ادارات شاهد موج‌های بعدی این بیماری نباشیم.

فرماندار اردکان با تقدیر از همراهی اصناف، بازاریان  گفت: باید پیش‌بینی بسته‌های حمایت از اصناف متضرر همچنان در دستورکار باشد.

فرماندار میبد نیز با اشاره به این‌که الگوی ابتلائات، گروهی و خانوادگی است؛ اظهار داشت: کاهش رعایت دستورالعمل‌ها به زیر ۴۰ درصد در کشور، موج پنجم بیماری را به‌وجود آورده است.

حسین فلاح گفت: سرعت انتقال در سویه 'دلتاویروس' به‌شدت بالاست و لازم است موارد بهداشتی با جدیت بیش‌تری توسط آحاد جامعه موردتوجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اعمال وحدت رویه در دو شهرستان، موجب هماهنگی و همراهی بیش‌تر مردم، اصناف و بازاریان می‌شود.

در پایان این نشست و پس از سخنان اعضای ستادهای شهرستان‌های اردکان و میبد، بر تشدید نظارت ازسوی ناظران مراکز بهداشت دو شهرستان با پشتیبانی شهرداری‌ها تأکید شد.

شهرداری‌های شهرستان‌ها نیز موظف به ارائه پیام‌های هشداردهنده درخصوص بیماری کرونا و نیز اطلاع‌رسانی از گروه‌های هدف واکسیناسیون شدند.

همچنین مقرر شد ضمن برگزاری مراسم ماه محرم براساس ضوابط ابلاغی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پشتیبانی‌های لازم درخصوص اقلام بهداشتی هیات مذهبی را به‌عمل آورند.

 شهرستان ۱۱۸ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق،  احمدآباد و اردکان است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اردکان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اردکان بهداشت و سلامت ویروس کرونا اردکان بهداشت و سلامت شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج بلوار خلبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین حسین‌پور امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی و در راستای تکمیل زیرساخت پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی در پارک حجاج واقع در بلوار خلبان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی از جمله ضرورت‌های مورد نیاز هر منطقه است، افزود: همکاران معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه همواره تلاش دارند تا نسبت به رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی واقع در بوستان‌های سطح منطقه اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: مساحت این سرویس بهداشتی ۱۲۰ مترمربع و دارای ۱۲ چشمه است.

کد خبر 751438

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند