Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح روستاهای بدون بیکار، هر روستا یک محصول و صندوق خرد زنان روستایی و عشایری از برنامه های این صندوق برای رفع مشکلات بیکاری در روستاهای این استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کاظم حاجی پور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از گام های مهم و اساسی این صندوق اجرای طرح روستای بدون بیکار با اعطای وام های اشتغالزایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روستاهای مختلف استان در شهرستان ها بازدید و پتانسیل های موجود آن ها بررسی خواهند شد تا بر اساس آن افراد هر منطقه توانمند سازی می شوند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در برخی روستاهای استان طرح روستاهای بدون بیکار با جدیت در دست اقدام است و پیش بینی می شود با توجه به شعار سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اهتمام دولت بتوانیم روستاهای بیشتری را از این مهم بهره مند سازیم. 

حاجی پور ابراز داشت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار صندوق کارآفرینی امید آماده کمک به کسب کارهای خرد وکوچک و فعالیت های کارآفرینانه است.

وی تاکید کرد: با هدف حمایت از کسب و کارهای کوچک ۷۳ صندوق خرد محلی در استان راه اندازی شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایجاد این صندوق ها در استان سقف ندارد و محدودیتی در نظر گرفته نشده است.  

حاجی پور افزود: برای اولین بار در استان جشنواره استارت آپ ها در حوزه محیط زیست و گیاهان دارویی برگزار می شود و به برگزیده گان آن تسهیلات مطلوبی ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد معروف به سرزمین چهارفصل در زمینه گیاهان دارویی و محیط زیست ظرفیت‌های بسیاری دارد و این صندوق برای توسعه این ظرفیت به جد پای کار است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستای تنگ سرخ در شهرستان بویراحمد نیز برای احیای گیاهان دارویی در معرض انقراض انتخاب شده است.

حاجی پور عنوان کرد: این صندوق با ۱۷ دستگاه اجرایی شامل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور عشایر، جهاد کشاورزی و اموربانوان برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار تفاهم نامه منعقد کرده است. 

وی بیان کرد: به عنوان نمونه تفاهم نامه ای با وزارت کار منعقد شده است که طبق آن ۴۶ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های خوب در زمینه های کشاورزی، پرورش ماهی، گل های زینتی و پرورش قارچ اعطا می شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت تاکید کرد: تفاهم نامه های جدید دیگر این صندوق نیز همچون تفاهم نامه با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در دست اقدام است تا مقدمات کار برای افراد جویای کار در مناطق محروم استان فراهم شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید تفاهم نامه حاجی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد