Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@04:50:01 GMT

وزیر جهاد کشاورزی روز خبرنگار را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۵۶۰۷

وزیر جهاد کشاورزی روز خبرنگار را تبریک گفت

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی به مناسبت گرامی‌داشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، این روز را فرصتی برای قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده این نقش‌آفرینان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه بویژه در عرصه کشاورزی و امنیت غذایی کشور دانست.

 

به گزارش پول نیوز، متن پیام کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به این شرح است:

خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران آگاهی، با تلاش بی‌وقفه خود‌ در جهت رشد و بالندگی جامعه نقش سازنده ای ایفا می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز خبرنگار (۱۷مراد ماه) فرصت مناسبی است تا قدردان گوشه‌ای از زحمات و تلاش های ارزنده این نقش‌آفرینان در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه بویژه در عرصه کشاورزی و امنیت غذایی کشور باشیم.

رسانه‌ها در ایجاد نشاط در جامعه، حل معضلات و توسعه تعاملات مخاطبان و ذینفعان نقش مؤثری دارند و پیش‌نیاز عبور از شرایط کنونی، حرکت در مسیر جلب رضایت و مشارکت مردم،‌ ایجاد همبستگی و تقویت امید جامعه به آینده است و هر چه نخبگان، فعالان رسانه‌ای و عموم شهروندان در این مسیر فعال‌تر باشند؛ بهتر می‌توان از تنگناهای پیش رو عبور کرد.

اینک که ملت عزیزمان از طرفی با ویروس فراگیر کرونا درگیر و از طرف دیگر تحت شدیدترین تحریم‌های ناجوانمردانه قرار دارند؛ در خط مقدم، نگاه فنی و رویکرد نقادانه و تبیینی رسانه‌ها و خبرنگاران نسبت به برنامه‌ها و اقدامات دستگاه‌ها از جمله وزارت جهاد کشاورزی، به ایجاد فضایی امیدبخش و اعتمادآفرین‌ در جامعه کمک خواهد کرد.

بدون تردید خبرنگاران با تلاش مضاعف در جهت تزریق امید به جامعه و تقویت اعتماد به نفس و ترویج روحیه خودباوری در بین هموطنان، می‌توانند زمینه‌ساز گذر از این مسیر و حرکت به سمت فتح قله‌های تعالی، پیشرفت، سربلندی و سعادت باشند.

با یاد شهدای عرصه خبر و رسانه به ویژه شهید محمود صارمی، بار دیگر ضمن تبریک هفدهم مردادماه و روز خبرنگار به تمامی صاحبان اندیشه، فکر و آگاهی، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، عکاس خبرنگاران، دبیران و مدیران مسئول رسانه ها، امیدوارم در عرصه خطیر اطلاع رسانی و استمرار همکاری‌ها با یخش کشاورزی، بیش از پیش موفق باشید.

کاظم خاوازی
وزیر جهاد کشاورزی

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کاظم خاوازی روز خبرنگار پیام تبریک کرونا خبرنگاران جهاد کشاورزی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سعید اسدی گفت: تله‌های فرمونی به منظور جلب آفات برای تعیین زمان مناسب مبارزه با آفاتی مانند کرم سیب، سرشاخه خوار هلو، کرم آلو و کرم خراط گردو و همچنین ردیابی مگس مدیترانه‌ای توسط کارشناسان حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن در سطح باغات شهرستان نصب شدند.
مدیر جهاد کشاورزی بن افزود: این اقدام منجر به صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی در خصوص کنترل آفات می‌شود.
وی گفت: با توجه به سطح چشمگیر باغات شهرستان تعیین زمان دقیق مبارزه با آفات و اطلاع رسانی به بهره برداران یکی از رسالت‌های مهم جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱