Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@12:01:43 GMT

افزایش ۷۰ درصدی خلع‌ید اراضی صنعتی استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۶۶۴۸

افزایش ۷۰ درصدی خلع‌ید اراضی صنعتی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن آل‌بویه پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب ۱۸ فقره قرارداد از ابتدای فروردین تا پایان تیر امسال خلع‌ید شده است.

وی بیان کرد: خلع‌ید اراضی صنعتی چهار ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ حدود ۷۰ درصد افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۱۵ هزار و ۶۲۵ مترمربع اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب پنج فقره قرارداد خلع‌ید شد.

وی خاطرنشان کرد: به افرادی که زمین برای احداث شهرک صنعتی تملک کردند اما اقدامی انجام ندادند هشدار می‌دهیم که مراحل احداث را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: قراردادهایی که در سال‌های گذشته منعقد ولی به هر دلیل به سرانجام نرسیده‌اند و موجب معطل ماندن زمین در شهرک‌های صنعتی شده در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف می‌شوند.

آل‌بویه با اشاره به برنامه‌های سال جاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، اظهار کرد: انجام پیگیری مرتبط با ایجاد شهرک‌های صنعتی شاهرود ۲ و نواحی صنعتی افتر و تویه دروار و فرومد و همچنین پیگیری ایجاد شهرک‌های صنفی در شهرستان‌های دامغان، شاهرود و گرمسار در برنامه سال جاری این شرکت است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان خلع ید شهرک های صنعتی زمین مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان صنعتی استان سمنان شهرک های صنعتی خلع ید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس

فرماندار شهرستان سلماس با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری گفت: ۲۶ میلیون متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولاچای در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ذبیح‌الله کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدر رفت منابع آبی شهرستان سلماس با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه، اظهار کرد: با توجه به نیاز آبی محصولات کشاورزی، اولین مرحله رهاسازی آب سد زولاچای اول خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا می‌شود.

وی افزود: این امر به جهت تأمین حق‌آبه کشاورزان صورت می‌گیرد و با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری، بهترین استفاده در کشت محصول‌های جو، گندم و دانه‌های روغنی را دارد.

فرماندار شهرستان سلماس در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، گفت: ۲۶ میلیون‌متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته شده است.

کاظمی تصریح کرد: این میزان آب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠ درصد افزایش دارد.

وی یادآور شد: آب حدود ۱۲ هزار هکتار اراضی این شهرستان از سدهای زولا و دریک تأمین می‌شوند.

کد خبر 748699

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید