Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان کرمان از آب‌رسانی به ۳۰۷ روستای استان در سال جاری خبر داد و گفت: آبرسانی به ۶۳ روستا در سالگرد شهادت حاج قاسم انجام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فهرج، سردار حسین معروفی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به دهستان برج اکرم شهرستان فهرج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اهمیت خدمت بی‌منت به مردم اظهار داشت: دشمن به دنبال ترویج ناامیدی و انشقاق در بین مردم و نظام اسلامی است و در این راستا باید به دنبال امیدآفرینی و نشاط در جامعه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نگاه ما، نگاه خدمات‌دهی به مردم است، نه نگاه سیاسی، قومی و مذهبی گفت: در این راستا راهبرد و نگاه ما را امامین انقلاب برای ما ترسیم کردند و ما در این مسیر گام برمی‌داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مردم ما کسانی هستند که در تمامی صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام به صحنه آمدند، خاطرنشان کرد: مردم ما در شرایط حساس معیشت و اقتصاد و وضعیت سخت بیماری و شیوع کرونایی پشتیبان امام خویش بوده و در لبیک به امام خویش به صحنه آمدند.

وی با بیان اینکه مردم ما در انتخابات گذشته دست رد به سینه دشمن زده و پای ارزش‌های انقلاب و نظام ایستادند افزود: طوایف و عشایر ما به ویژه در جنوب و شرق استان کرمان بیشترین حضور و مشارکت را در صحنه انتخابات داشتند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه فلسفه وجود سپاه پاسداران، اعتقادی، انقلاب و جهادی و مردمی بودن است و در خدمات دهی هیچ منتی را بر کسی نداریم تصریح کرد: ناامیدی و عدم اعتماد بر اثر سهل انگاری و عدم مدیریت صحیح انقلابی و جهادی و نبودن در کنار مردم است.

وی با بیان اینکه در استان کرمان با تشکیل چند قرارگاه اولویت‌های استان را مشخص کردیم گفت: هشت ماه است که تنش آبی استان کرمان را در مجامع ملی مطرح کرده و فریاد زدم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه با هماهنگی فرمانداران و آبفای استان، اطلس آب استان کرمان تهیه و وضعیت آب استان بررسی و مشکلات رصد شده است افزود: در سپاه با هماهنگی با قرارگاه محرومیت‌زدایی و با کمک خیرین و گروه‌های جهادی پای کار آمدیم چرا که حل مشکل آب در استان کرمان به‌تنهایی ممکن نیست.

وی با عنوان اینکه 747 روستای استان کرمان در اولویت آبرسانی قرار دارد گفت: آبرسانی به 36 روستا سال گذشته انجام شد و امسال نیز به 28 روستا در فاز اول و سه روستا در دهه کرامت آبرسانی انجام شده است.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز نیز هزار و 600 خانوار، 6 هزار و 500 نفر در 4 روستا در شرق استان کرمان از نعمت آب شرب برخوردار می‌شوند، ادامه داد: آبرسانی به 110 روستا نیز در هفته دفاع مقدس در برنامه است که از این تعداد 80 روستای آن در شرق استان قرار دارد.

وی با عنوان اینکه 190 کیلومتر لوله برای آبرسانی به این روستاها وارد استان می‌شود افزود: با هماهنگی آبفا، خیرین، سپاه، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، گروه‌های جهادی و مردم این اقدام بزرگ انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: یک میلیارد و 200 میلیون تومان کسری داریم که 600 میلیون تومان آن را سپاه قبول می‌کند و امیدواریم که 600 میلیون تومان آن را آبفا بپردازد تا در هفته دفاع مقدس مشکل آبرسانی به 110 روستای استان حل شود.

فرمانده سپاه استان کرمان: در خدمت به مردم هیچ نگاه سیاسی نداریم / نبود آب شرب در 747 روستای استان کرمان شرم‌آور استفرمانده سپاه استان کرمان: نگاه شهید سلیمانی الگوی عملی سپاه برای خدمت به مردم استفرمانده سپاه استان کرمان: سپاه به رزمایش‌های مؤمنانه نگاه سیاسی ندارد‌

‌سردار معروفی با بیان اینکه مردمی که در شرق و جنوب استان کرمان بیشترین مشکل اقتصادی را دارند بیشترین ایستادگی را پای نظام داشتند و این نشان از هوشمندی این مردم است گفت: ما مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها را می‌دانیم  و با روی کار آمدن دولت جدید و آغاز به‌کار آن مانند دولت قبل و بیشتر از گذشته در کنار دولت هستیم.

وی با اشاره به اینکه شش اولویت در استان داریم و با جدیت پای این اولویت‌ها ایستادیم تا این مشکلات در استان حل شود عنوان کرد: امسال آب‌رسانی به 307 روستا را در برنامه داریم که آبرسانی به 63 روستا در سالگرد شهادت حاج قاسم انجام می‌شود.

‌‌انتهای پیام/511/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان روستای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای ۱۳۰۰ پروژه عمرانی گفت: با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، امیرحمزه خزایی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران طرح آبرسانی به روستاها دارای تنش آبی را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی در استان طی دو سال گذشته دانست و اظهار کرد: در این راستا قرارگاه امام حسن (ع) احداث هفت مجتمع آبرسانی در راستای آبرسانی به بیش از ۹۰ روستا را عهده‌دار است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های آبرسانی روستایی، افزود: در تلاش هستیم طی یک تا دو ماه آینده پروژه‌ها احداث شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: احداث ۵۱ مخزن، ۱۵ ایستگاه پمپاژ و ۱۹۳ کیلومتر خط انتقال از جمله اقدامات صورت گرفته قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قراردادی ۳۰ ماهه با شرکت آب و فاضلاب استان برای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی بوده است.

خزایی از احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با مشارکت کمیته امداد و بنیان مسکن خبر داد و تصریح کرد: آسفالت ۳۰ کیلومتر راه‌روستایی؛ ۶۴ هزار مترمربع ایزوگام برای منازل محرومان روستایی، مساجد و غسالخانه و همچنین احداث و مرمت بیش از یک‌هزار و ۳۴۱ مورد غسالخانه، منزل نیازمندان و مساجد از جمله خدمات بسیج سازندگی طی این دو سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال گذشته، گفت: افتخار می‌کنیم در کنار حمایت از دولت قدمی برای مردم برداریم و با شعار خدمت‌گذاری بی‌منت در خدمت مردم هستیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: توزیع بیش از ۷۵۰ هزار بسته معیشتی، ۵۶ هزار بسته آموزشی، کمک‌آموزشی و لوازم‌التحریر، توزیع بیش از ۲۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان جامعه هدف، کمک به آزادسازی ۱۷۰۰ زندانی مالی، ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰۰۰ جوان جویای کار و توزیع بیش از ۹۰۰۰ متر فرش جاده‌ای در مساجد روستایی انجام شده است.

خزایی با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی استان برای اوقات فراغت تحصیلی دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان با مراجعه به گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در شهرستان‌ها در گروه‌های جهادی در بحث خدمات‌رسانی شرکت کنند.

کد خبر 750663

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان