Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان البرز با اشاره به آمادگی کامل این سازمان برای رونق دوباره بیمارستان امام خمینی(ره) کرج، گفت: همه مسئولان عالی و نهادهای مرتبط مصمم شده‌اند تا این بیمارستان به چرخه درمان بازگردد و دیون معوقه پرسنل نیز پرداخت شود.

قدرت‌الله شمیرانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تشکیل یک جلسه با حضور مسئولان عالی استان و نهادهای مرتبط با موضوع بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به منظور کمک به احیاء این بیمارستان گفت: قرار بر این شده تا اصل کار به بنیاد شهید واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمیرانی افزود: این تصمیم براساس کار کارشناسی جهت رفع نواقص گذشته اتخاذ شده و مورد تأیید نیز قرار گرفته است بر همین اساس اولویت به بنیاد شهید داده شده است.

وی ادامه داد: ۲.۳ از شش دانگ این بیمارستان متعلق به بنیاد شهید و ۳.۷ دانگ نیز متعلق به ۱۶ شهرداری استان البرز است و این واگذاری با موافقت همه شهرداری‌ها صورت خواهد گرفت و تلاش بر این خواهد بود تا بیمارستان هر چه سریعتر راه‌اندازی شود.

این مسئول در خصوص وضعیت معوقات  حقوق پرسنل بیمارستان هم خاطرنشان کرد: کار تعیین میزان بدهی و مشخص شدن معوقات، توسط کارشناسان رسمی دادگستری با همکاری دادگستری استان با جدیت در حال انجام است و میزان معوقات ظرف ۱۵ تا ۲۰ روز آینده مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اتفاق نظر همه مسئولان عالی و نهادهای مرتبط برای احیاء بیمارستان امام خمینی(ره) کرج، گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز آمادگی هر نوع همکاری در این زمینه را دارد تا بیمارستان فعال شده و به چرخه درمان برگردد و دیون پرسنل نیز پرداخت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بیمارستان امام خمینی ره کرج سازمان همیاری شهرداری های استان البرز بیمارستان امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود