Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به نقاط مختلف کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های خبری اعلام کردند که صهیونیست‌ها از گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کرده‌اند.

طبق اعلام شاهدان عینی، نظامیان صهیونیست در جریان یورش به کرانه باختری شماری از شهروندان فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند. روز جمعه گذشته نیز نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان در شهرک «بیتا» واقع در نابلس یورش بردند.

شاهدان عینی اعلام کردند که در جریان درگیری‌ها میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها یک فلسطینی شهید شد. در این درگیری‌ها همچنین قریب به ۶۰ فلسطینی به شدت زخمی شدند. حال برخی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

این اقدامات خصمانه درحالی است که پیشتر گروه‌های مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها درباره هرگونه اقدام تجاوزکارانه علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری هشدار داده بودند.

کد خبر 5276440 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی کرانه باختری ایالات متحده امریکا لبنان افغانستان رژیم صهیونیستی عراق ایران حزب الله لبنان طالبان روسیه کشتی اسرائیلی سیدابراهیم رئیسی ترکیه عربستان سعودی سازمان ملل متحد نظامیان صهیونیست کرانه باختری صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رای الیوم، سیاستمدار سابق اردن درباره حمایت کشورش از «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رایزنی نکردن با گروه‌های مقاومت هشدار داد.

«مروان المعشر» وزیر خارجه اسبق اردن طی سخنانی در گردهمایی دانشگاهی در امان خطاب به مقامات این کشور گفت: چرا فقط با افرادی رایزنی می‌کنید که امروز نماینده ملت فلسطین نیستند؟ چرا با حماس و گروه‌های مقاومت هم رایزنی نمی‌کنید؟ دولت ما با نسل سوم فلسطین که در سایه توافق اسلو متولد شده، رایزنی نمی‌کند، اما دولت مصر برای منافع ملی خود با حماس رایزنی می‌کند.

وی بیان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که حدود ۸۸ درصد از ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه در حال حاضر حامی تشکیلات خودگردان نیستند و طبق این آمارها، ۶۴ درصد از فلسطینیان تنها گزینه برای پایان اشغالگری را مقاومت می‌دانند.

اولین سفیر اردن در تل آویو و از حامیان سرسخت روند سازش، راهکار دودولتی را نشدنی دانست و در گردهمایی یاد شده خطاب به حاضران گفت: خواهش می‌کنم به کرانه باختری بروید، پس از پنج دقیقه متوجه خواهید شد که راهکار دو دولتی غیرممکن است.

وی ادامه داد: بیشتر فلسطینیان خواهان کنار رفتن محمود عباس هستند. جامعه بین المللی عادت کرده که حقایق و واقعیت‌ها را درباره مساله فلسطین انکار کند و اگر بخواهد موازنه را برقرار کند، باید خیلی سریع و بدون تعلل تحرکی انجام دهد.

المعشر با انتقاد از کسانی که با حامیان مقاومت و حماس مخالفت می‌کنند، اضافه کرد: شکل گیری روند حمایت مردمی از مقاومت و حماس، پس از آن رخ داد که همه امید‌ها برای آزادسازی فلسطین و پایان دادن به اشغالگری بر باد رفت و تنها گزینه در حال حاضر مقاومت است.

وزیر خارجه اسبق اردن با اشاره به اینکه خطر کوچاندن فلسطینیان به قوت خود پابرجاست، به برنامه ریزی نظامی استثنایی برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت و متعاقب آن کرانه باختری برای فلسطینیان اشاره کرد.

وی افزود: دو موضوع وجود دارد؛ نخست اینکه آمریکا از تشکیل کشور فلسطین دم می‌زند، اما بهانه می‌آورد که باید شرایط آن مهیا شود و دوم، بحث جمعیتی و کوچاندن است و اگر مصر و اردن فعلا این موضوع را متوقف کرده‌اند، به مفهوم آن نیست که وجود ندارد، در حال حاضر این طرح با تبدیل شدن غزه به مکانی غیرقابل سکونت شروع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم