Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:02:44 GMT

شکست نماینده فوتبال البرز در لیگ سه کشور

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۷۶۹۷

شکست نماینده فوتبال البرز در لیگ سه کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در هفته هفدهم  رقابت های  لیگ‌ سه فوتبال کشور تیم شهدای رزکان البرز در نوشهر برابر تیم شهرداری نوشهر متحمل شکست یک بر صفر شد تا با ادامه ناکامی در هفته های اخیر، کار خود، برای صعود به لیگ بالاتر را به مشکل روبرو کند.

انتهای پیام/ر. ن

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات ورزشی تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک حسرت؛ هری کین در بایرن مونیخ هم جام نمی‌برد

44 گل در 44 بازی برای بایرن مونیخ، با این حال خبری از جام نیست. 

طرفداری | ماجراجویی اروپایی بایرن مونیخ با شکست دردناک در سانتیاگو برنابئو به پایان رسید. 

در ومبلی جایی برای هری کین نخواهد بود. با شکست 2-1 مقابل رئال مادرید، باواریایی‌ها برای اولین بار از فصل 12-2011 فصل را بدون جام به پایان می‌رسانند تا حسرت قهرمانی مهاجم 30 ساله آن‌ها ادامه داشته باشد. کین که در تکاپوی عناوین قهرمانی راهی فوتبال آلمان شده بود، در بدو ورود تجربه تلخی در سوپرکاپ آلمان داشت و مقابل لایپزیش شکست خورد. 11 قهرمانی متوالی بایرن مونیخ در بوندسلیگا با درخشش تاریخی و مثال‌زدنی بایرلورکوزن همراه شد تا تیم ژابی آلونسو مانع از کسب جام «تضمینی» باواریایی‌ها شود. در دی‌اف‌بی پوکال، بایرن مونیخ برای اولین بار در 33 سال اخیر، توسط تیمی از سطح سوم فوتبال آلمان حذف شد. پس از دست دادن 3 جام، تنها امید ستاره انگلیسی و بایرن مونیخ، لیگ قهرمانان اروپا بود. هری کین در دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید، با یک گل و یک پاس گل سهمش را برای صعود تیمش به فینال ومبلی انجام داد، با این حال، فوتبال در سانتیاگو برنابئو، مثل همیشه، بسیار طولانی بود تا فصل برای هری کین به پایان برسد. 

کاپیتان تیم ملی انگلیس پس از پایان فصل در آلمان می‌ماند تا به همراه سه‌شیرها شانس دیگرش را برای لمس یک جام امتحان کند. گرت ساوتگیت می‌تواند کین 30 ساله را به رویایش برساند؟

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • تکرار یک حسرت؛ هری کین در بایرن مونیخ هم جام نمی‌برد
  • یک هفته است که پنالتی‌های لورکوزن را آنالیز می‌کنم
  • هاشمی: سازمان لیگ در بخش فرهنگی و داوری دقت لازم داشته باشد
  • هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • راه اندازی ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در البرز
  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد