Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ سروش اصل مرز، فرمانده انتظامی شهرستان مهران در نشست با رئیس کمیته امداد شهرستان مهران اظهار داشت: نیروی انتظامی و کمیته امداد هر ۲ با ایجاد ظرفیت‌های بالقوه در راستای پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی به طور هدفمند توانسته اند اقدامات مهم و تاثیر گذاری در جهت آگاه سازی شهروندان در کاهش جرائم انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه آموزش و آگاه سازی امری ضروری در حوزه پیشگیری از جرائم است، افزود: نیروی انتظامی در تعامل با سایر ادارات سعی بر افزایش آگاهی عمومی و افزایش مهارت‌های اجتماعی شهروندان در برابر آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران مشارکت‌های عمومی و نهادینه سازی امر پیشگیری از معضلات اجتماعی را از اهداف مهم برقراری تعامل با کمیته امداد برشمرد و ادامه داد: از طریق اقدامات پیشگیرانه مانند توانمندسازی خانواده‌های مورد حمایت در حوزه فرهنگی و آموزشی، ارتقاء سطح آگاهی آنان در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌توان خانواده‌ها را با انواع معضلات اجتماعی و راهکار‌های خود مراقبتی آشنا کرد.

در ادامه پارسا مهر ، رئیس کمیته امداد شهرستان مهران با اشاره به اینکه توانمندسازی فرهنگی خانواده‌های تحت پوشش یک الویت مهم است، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری متقابل و اجرای تفاهم نامه و همکاری سایر دستگاه‌های مسئول این معضلات کاهش یابد.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پیشگیری از وقوع جرم کمیته امداد فرهنگ سازی شهرستان مهران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند