Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه اجرای طرح ایران مهربان باهدف سرپرستی کودکان یتیم و نیازمند با همکاری حوزه بسیج استان در حال اجرا است، گفت: برنامه هدف‌گذاری شده در مشارکت سپاه و کمیته امداد در طرح ایران همدل، جذب ۱۲ هزار حامی است که اکنون بیش از ۳۲ درصد این برنامه محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کارکنان شرکت نفت حامی مالی و معنوی ۴۵ یتیم استان خراسان شمالی شدند

الهی راد به حمایت سپاه پاسداران در محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان اشاره و اظهار کرد: تاکنون سپاه خراسان شمالی در بحث ساخت منازل مسکونی نیازمندان، لوله‌کشی منازل مددجویان و همچنین اجرای طرح مواسات و ایران همدل همکاری شایانی را با کمیته امداد استان داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین به برنامه مشترک دو نهاد در بخش توسعه اشتغال محرومان اشاره کرد و گفت: طی این برنامه سپاه در بخش ایجاد طرح‌های اشتغال و ارائه آموزش‌های حرفه‌ای و تخصصی یاری گر کمیته امداد باشد.

الهی راد به مرکز نیکوکاری مستقر در سپاه انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی اشاره و عنوان کرد:در سال قبل این مرکز نیکوکاری بیش از دو میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و محرومان استان مساعدت داشته است.

او افزود: طی امسال نیز تاکنون مرکز نیکوکاری حضرت جوادالائمه (ع) بیش از ۱۴۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده است.

سردار اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: سپاه و بسیج به دنبال هم‌افزایی با کمیته امداد برای کمک به نیازمندان هستند و این دو نهاد در تعامل با یکدیگر در پیشبرد بسیاری از امور جامعه می‌توانند همکاری و مشارکت خوبی در زمینه محرومیت‌زدایی داشته باشند.

سردار فرجی افزود: در سال ۱۴۰۰ برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیدیم تا باهم افزایی کمیته امداد بتوانیم محرومیتی که در مناطق مختلف استان را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایران همدل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان شمالی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

آهنگی که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را ستایش می‌کند در شبکه اجتماعی تیک‌تاک پربازدید شده است. در این آهنگ کیم جون اون یک «پدر مهربان» توصیف شده است.

 به گزارش فرارو، دو هفته پیش که رهبر کره شمالی قطعه تبلیغاتی موسیقی پاپ حکومتش را منتشر کرد بی‌شک خودش هم نمی‌توانست پیش‌بینی کند که این‌اندازه در تیک‌تاک موفق بشود.

«پدر مهربان» در تیک تاک به سرعت فراگیر شده است و نسل زد با آهنگ سینث-الکتروی آن پیچ و تاب می‌خورند.

خیلی‌ها هیچ توجهی به متن ترانه ندارند که در ستایش مردی است که تهدید کرده آمریکا را کاملاً نابود خواهد کرد و تحریم‌های سازمان ملل را نقض کرده و موشک‌های بالستیک متعددی پرتاب کرده است.

متن ترانه می‌گوید: «بیایید آواز کیم جونگ اون – پیشوای بزرگ را بخوانیم / بیایید لاف کیم جونگ اون پدر مهربان‌مان را بزنیم.»

دیگر خبرها

  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت