Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@02:13:32 GMT

چرا به متخصص سئو نیاز داریم؟

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۷۸۳۸

 

آیا فکر می‌کنید بتوانید در فضای پُررقابت تجاری آنلاین، جایگاه واقعی خود را متناسب با ارزش‌ها و خدمات خود پیدا کنید؟ کسب‌وکارهای اینترنتی نه فقط برای افزایش رتبه سایت و افزایش بازدید سایت، بلکه برای بهبود فرآیندها و روندها به متخصص سئو نیاز دارند. بهینه سازی سایت برای بهتر دیده شدن اهمیت زیادی دارد و نمی‌توانید از آن چشم پوشی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سئو سایت چیست و چه کمکی به ما می‌کند؟

سئو سایت بیانگر مفهومی است که شما محصولات و خدمات خود را با بهینه سازی و بهبود عملکرد، در معرض دید کاربران بیشتری قرار می‌دهید. بهینه سازی سایت متناسب با الگوریتم‌های جدید و تازه موتورهای جستجو مانند گوگل، باعث دریافت امتیاز بیشتر و رتبه بهتر برای سایت شما می‌شود. هر چقدر که بتوانید بهتر و اصولی‌تر انجام دهید، افزایش بازدید سایت برای‌تان قابل دسترس خواهد بود. 

موتورهای جستجو، صفحات مختلف وب را ایندکس کرده و اطلاعات آن‌ها را درون پایگاه داده خود ذخیره می‌کنند. هنگامی که کاربر عبارتی را در وب جستجو می‌کند، گوگل بر اساس بهترین صفحات، نتایجی را به کاربر نشان می‌دهد. گوگل تمامی صفحات ایندکس شده در دیتابیس خود را بر اساس فاکتورها و ویژگی‌های مختلفی رتبه بندی و امتیاز دهی می‌کند. این که شما جزو اولین آدرس‌هایی باشید که توسط گوگل به کاربر پیشنهاد می‌شود، بستگی به آن دارد که امتیاز و رتبه خوبی کسب کرده باشید. اولین نتیجه بهینه سازی سایت، افزایش رتبه سایت در در دیتابیس گوگل است. پس از آن می‌توانید به کسب درآمد بیشتر فکر کنید. 

انواع سئو

برای آن‌که بخواهید بهترین نتیجه را از سئو سایت دریافت کنید، باید در تمامی بخش‌ها، بهینه سازی را انجام دهید. 

سئو داخلی: در سئو داخلی تمرکز روی تحقیق کلمات کلیدی، بهبود متادیتا‌ها و لینک سازی داخلی صفحات است. این کار می‌تواند منجر به ایجاد شبکه‌ای منظم، بهینه و طبق الگوریتم‌های موتور جستجو شود.  سئو خارجی: کسی که می‌خواهد سه خارجی سایت را بهبود ببخشد باید به سراغ تحقیق کلمات کلیدی شرکت‌های رقیب و دریافت کردن بک لینک‌های بیشتر و قوی‌تر برود. گرفتن بک لینک می‌تواند تاثیر زیادی روی اعتبار بخشیدن به محتواها و ارزش صفحات داشته باشد. سئو تکنیکال: سئو تکنیکال به تمامی کارهای گفته می‌شود که به خزنده‌های موتور جستجو برای ایندکس کردن صفحات سایت کمک می‌کند. این کار منجر به ایجاد سایت ساختارمند، افزایش سرعت سایت و موبایل فرندلی شدن تمامی صفحات می‌شود.  سئو محلی: تمرکز اصلی سئو محلی روی پیدا کردن و فروش محصولات و خدمات به کاربران محلی است. شما می‌توانید در حساب کاربری Google My Business کسب‌وکار خود را ثبت کنید. Google My Business همان مکانی است که شما آدرس، ساعت کاری، توضیحات، عکس‌ها و… از کسب‌وکارتان را در اختیار کاربران می‌گذارید. آن‌ها نیز می‌توانند دیدگاه و نظرات خود را نسبت به محصولات و خدمات شما ثبت کنند.

متخصص سئو باید به چه تکنیک‌های مسلط باشد؟

برای آن‌که بخواهید افزایش رتبه سایت را از متخصص سئو انتظار داشته باشید، باید کارهای زیادی انجام شود. متخصص سئو برای پیاده کردن تمامی کار‌ها باید مهارت‌های زیادی را داشته باشد:

توانایی حل مسئله یکی از الزامات متخصص سئو است. گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که باید در کمترین زمان ممکن، راه حل مناسب پیدا شود. بنابراین مهم است که سئوکار این توانایی را داشته باشد. نوشتن متن‌های سئویی تاثیر زیادی روی بالا بردن ترافیک و افزایش بازدید سایت می‌گذارد.  متخصص سئو تمامی محتواهای سایت را تولید نمی‌کند اما باید بتواند متن‌های کوتاه و بلند سایت را بهبود ببخشد. برای این کار لازم است که دانش و توانایی کافی در نوشتن متن داشته باشد. تسلط بر تمامی بخش‌های سئو داخلی و خارجی مهم است. نمی‌توان با انجام یک بخش از بهینه سازی سایت، انتظار گرفتن رتبه و جایگاه ویژه‌ای را در موتور جستجو داشت. بنابراین متخصص سئو باید بتوانند تمامی فرایندهای داخلی و خارجی سایت را بهبود ببخشد. یک متخصص باتجربه و کاربلد، برنامه مشخصی برای بهینه سازی ارائه می‌کند. افزایش رتبه در طی زمان اتفاق می‌افتد و کاری کوتاه مدت نیست. بنابراین باید برای تک تک روزها برنامه و فعالیت مشخصی انجام شود. توانایی کار کردن با ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس، می‌تواند تاثیر زیادی روی کار داشته باشد. سئو کار با استفاده از گوگل آنالیتیکس می‌تواند تجزیه و تحلیل درستی از شرایط فعلی سایت داشته باشد. با تحلیل و تفسیر درست، برنامه ریزی برای آینده سایت آسان می‌شود. از طرفی شما می‌توانید با گوگل آنالیتیکس روند پیشرفت و رشد سایت را زیر نظر داشته باشید. به روز بودن متخصص سئو یک ویژگی مهم و حیاتی است. موتورهای جستجو قوی مانند گوگل، همه روزه در حال تغییر و بهبود عملکرد الگوریتم‌های داخلی خود است. نمی‌توان انتظار داشت که یک سایت با همان فاکتورهایی که در گذشته مهم بوده و بتواند موفق شود. استانداردهای یک سایت خوب  و کاربر پسند از نظر موتور جستجو همواره در حال بهینه شدن است. بنابراین متخصص بهینه سازی وبسایت باید اشتیاق لازم را برای یاد گرفتن مباحث جدید داشته باشد.

جمع‌بندی

همان‌طور که احتمالاً تا به حال متوجه شدید، کسب‌وکارهای امروزی نمی‌توانند بدون در نظر گرفتن بهینه سازی‌ها و بهبود فرایند عملکردی، در فضای وب جایگاه ویژه‌ای پیدا کنند. حضور رقبای قدرتمند، افزایش تعداد کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ و تغییر الگوریتم‌های امتیازدهی موتور جستجو باعث شده که شما به متخصص بهینه سازی وب سایت نیاز حیاتی داشته باشید. آژانس و آکادمی دیجیتال مارکتینگ منتوریکس، می‌تواند به شما برای بهبود عملکرد سایت کمک کند.

منتوریکس با کنار هم آوردن دیجیتال مارکترهای متخصص، می‌تواند به شما برای رشد و توسعه کسب‌وکارتان در فضای مجازی کمک کند. متخصصان سئو منتوریکس بر روی تمامی بخش‌های سئو داخلی و خارجی تسلط دارند. اگر به دنبال آن هستید که جایگاه واقعی خود را متناسب با کیفیت خدمات و محصولات‌تان در فضای مجازی پیدا کنید، منتوریکس به کمک شما می‌آید. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ترافیک درآمد رشد و توسعه فضای مجازی موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری

 نسرین بایزید آموزگار پایه اول دبستان شهید بهروز نژاد در قالب تجربه‌ تربیتی جدید در رفتار و نگرش دانش آموزان تغییر ایجاد کرده و منجر به بهبود مصرف بهینه آب شده است.

این معلم مراغه‌ای گفت: از طریق داستان‌گویی، مدال قطره آب، بطری تزئین شده آب و نمایش فیلم‌ها روش درست مصرف کردن آب را به دانش آموزان آموزش داده است.

وی افزود: این دانش آموزان در مدرسه با مدال آبی که بر گردن آویخته اند حامل انتقال پیام درست مصرف کردن آب به سایر دانش آموزان هستند.

نسرین بایزید گفت: دانش آموزان نگهبان آب در منزل نیز مرتب به اعضای خانواده درخصوص صرفه جویی در مصرف آب تذکر می‌دهند.

وی افزود: با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و یا هر نعمت دیگر لازم است در همه مقاطع تحصیلی اقدامات مشابهی به اقتضای سن و پایه تحصیلی دانش آموزان اجرا شود.

معلم مراغه‌ای با این خلاقیت خود در جشنواره تجارب برتر تربیتی وزارت آموزش و پرورش برگزیده کشوری معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد