Web Analytics Made Easy - Statcounter

از آغاز شیوع کرونا در داروخانه‌های تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر جمعاٌ به تعداد ۶۸۷/۵۶۵ نسخه پذیرش شده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی و‌امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ ارائه خدمات دارویی و عرضه دارو‌های حیاتی و خاص به بیماران و مراجعین از طریق سه داروخانه مرکزی هلال احمر، داروخانه مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) و داروخانه جزیره کیش با مراجعه بیش از ۱۵۰۰ نفر در روز،  ثبت سفارش و واردات دارو‌های تک نسخه‌ای و ترخیص و تحویل به بیماران پرونده‌ای همواره و بدون وقفه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
براساس این گزارش؛ از اغاز شیوع کرونا (بهمن ۹۹ تا مرداد ماه جاری) در  داروخانه‌های مرکزی هلال احمر، مرکزی شماره ۲ تهرانپارس و جزیره کیش جمعاٌ به تعداد ۶۸۷/۵۶۵  نسخه پذیرش و خدمات به ان‌ها ارائه شده است.
داروخانه‌های تابعه سازمان تدارکات پزشکی به دلیل ویژگی‌هایی از جمله وجود نیرو‌های مجرب و متعهد، کنترل و نظارت دقیق و همچنین تأمین و توزیع به موقع و مطمئن دارو‌های مورد نیاز بیماران و از سویی به واسطه توزیع دارو‌های خاص با کیفیت مناسب و همچنین دارو‌های پرونده‌ای از جایگاه و اهمیت انکارناپذیری در نظام توزیع دارو برخوردار هستند و اکثر دارو‌هایی که در این داروخانه‌ها عرضه می‌شود، تحت پوشش بیمه‌های جاری کشور هستند. تأمین دارو‌های بیماران خاص با تعامل مناسب با سازمان غذا و دارو ادامه دارد و با توجه به شرایط کنونی کشور، همکاری و هماهنگی‌های لازم با سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت صورت پذیرفته است

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دارو داروخانه هلال احمر دارو هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد