Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:32:33 GMT

۱۰ حلقه چاه آب در استان بوشهر تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۷۸۵۲

۱۰ حلقه چاه آب در استان بوشهر تجهیز شد

به گزارش ایرنا، عبدالحمید حمزه پور روز یکشنبه به رسانه‌‏ها اعلام کرد: از این چاه‌های احیا شده پنج حلقه در شهرستان جم، ۲ چاه در دشتستان، ۲ حلقه تنگستان و یک چاه در دشتی است.

وی بیان کرد: برای احیای چاه‌ها چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و جمعیتی افزون بر ۱۵۴ هزار و ۶۱۱ نفر را زیر پوشش قرار می‌‎دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه پور افزود: تامین آب آشامیدنی در برخی از نقاط استان بوشهر از محل چاه‌‎‏های حفر شده در منطقه  انجام می‏‌شود که با هدف تقویت فشار و پایداری بیشتری آب مشترکان بر اساس نیاز برای کف‌شکنی و تجهیز آنها اقدام خواهد شد.

وی گفت: کاهش سطح ایستابی آب دشت‎‌های استان بوشهر، چاه‌های تامین آب آشامیدنی را کم‌آب‌تر کرده است که با این شرایط با احیای چندین حلقه چاه‌ سعی شد تا کوچک‌ترین مشکلی در زمینه کم آبی متوجه مشترکان نشود.

حمزه پور ادامه داد: کمبود بارش‏‌ها امسال منابع تامین آب استان بوشهر را تحت تاثیر جدی قرار داده که در چنین وضعیتی مدیریت مصرف از سوی مشترکان بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

وی گفت: امسال آخرین تابستان پرچالش بوشهری‌ها در تامین آب آشامیدنی است زیرا از سال آینده با وارد مدار شدن آب شیرین‌کن‌های جدید، مشکل تامین آب آشامیدنی پایدار در این استان تا حد زیادی برطرف می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر کم آبی دشتستان شهرستان دشتی شركت آب و فاضلاب بوشهر کنگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کم آبی دشتستان بوشهر کم آبی دشتستان شهرستان دشتی شركت آب و فاضلاب بوشهر کنگان تامین آب آشامیدنی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای اجرای این طرح چهار کیلومتر شبکه آبرسانی، هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز و نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور اجرا شد.
کریمی افزود: برای اجرای این طرح ۵ میلیارد تومان هزینه شد.
روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود صد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر