Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدهادی امیری روز یکشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) در یاسوج به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگار با تمام وجود و گذشتن از خود در راستای شفاف سازی در جامعه می کوشد و به عنوان یک مدیر از هر گونه نقد رسانه ها استقبال می کنم.

وی افزود: خبرنگار باید آزاد باشد تا بتواند جلو رانت خواری و فساد را بگیرد زیرا مردم و جامعه نیاز به شفاف سازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری مبارزه با فساد و کانون های فساد است که خبرنگار رسالت مهمی در این زمینه دارد.

دورافتاده ترین روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از بن بست ارتباطی خارج شدند

امیری ابراز داشت: با اقدامات صورت گرفته برخی از شهرها و روستاهای استان که پیش از این در بن بست ارتباطی بودند از بن بست خارج شده اند و همچنان خدمات به مردم در سراسر استان و در دورافتاده ترین مناطق ادامه دارد.

وی تاکید کرد: بیش از ۹۸ درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از پوشش اینترنت برخوردارند و بخش بسیاری از روستاهای استان از اینترنت پرسرعت بهره مند شده اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تاکنون دور افتاده ترین روستاهای استان در مناطق دیشموک، زیلایی و جاهای دیگر به شبکه جهانی اینترنت متصل شده اند و حتی در برخی از این روستاها آماده کردن زیرساخت بسیار کار سختی بود.

امیری بیان کرد: در برنامه آتی تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پر سرعت برخوردار می شوند و خدمت دهی به روستاها سرلوحه کار این شرکت خواهد بود.

وی با اشاره به حمایت های بی دریغ استاندار، تاکید کرد: وی برای توسعه خدمات این شرکت در هر نقطه ای از استان پیگیری های لازم را داشتند و از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تاکنون زیان و عوارض جانبی دکل های مخابراتی در هیچ منبع علمی ثابت نشده است و بر این دکل ها توسط سازمان های مختلف پایش و نظارت صورت می گیرد.

شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد افزایش تعرفه نداشته است

امیری بیان کرد: حدود ۱۸ سال است که تعرفه های این شرکت افزایشی نداشته و می طلبد نخبگان جامعه به فکر این صنعت باشند.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: مولفه اشتغال و ایجاد فرصت ‏های شغلی برای دست‌یابی به رشد اقتصادی و تولید عاملی برای رسیدن به توسعه‌ پایدار است اما چنانچه صنعت مخابرات صدمه ببیند اشتغال کشور صدمه خواهد دید.

وی افزود: شرکت مخابرات نیاز به همراهی و حمایت دولت دارد و  همکاری و پیگیری های نمایندگان مجلس در این باره دلگرم کننده است.

امیری تاکید کرد: با حمایت نمایندگان و دولتمردان در دولت جدید از شرکت مخابرات می توان گام های بزرگتری نسبت به گذشته برداشت و خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه داد.

وی ادامه داد: در کشور و به تبع ان در کهگیلویه و بویراحمد پا به پای کشور های بزرگ صنعتی مخابرات پیشرو بوده و تکنولوژی ارتباطات توسعه یافته است.

شرکت مخابرات برای خدمات دهی آمادگی کامل دارد

 امیری تصریح کرد: شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل برای افزایش پهنای باند در تمامی نهاد های دولتی، خصوصی و برای کسبه دارد و به هر میزان که نیاز داشته باشند همکاری لازم صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این افزایش پهنای باند در هر نقطه ای از استان در شهرک های صنعتی، ادارات کل و موارد دیگر اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: توسعه فیبر نوری خانگی در برخی شهرستان های استان انجام گرفته و چنانچه در شهرستان کهگیلویه تعداد متقاضیان به حد نصاب برسد هر چه سریع تر اجرایی خواهد شد.

امیری عنوان کرد: این شرکت هیچ گونه عقب ماندگی در زمینه تجهیزات به روز برای خدمات دهی به مردم استان ندارد.

رییس خبرگزاری ایرنا کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: خبرگزاری ایرنا با سابقه حدود ۹۰ ساله به عنوان خبرگزاری رسمی کشور جزو قدیمی ترین رسانه های است.

بهنام احمدی افزود: اخبار، گزارش ها و تحلیل های این خبرگزاری در استان به طور لحظه ای به روز می شود و خبرنگاران آن در هر ساعتی از شبانه روز کار اطلاع رسانی را انجام می دهند. 

وی ادامه داد: رویکرد اصلی خبرگزاری ایرنا در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد امید و نشاط در جامعه است تا جامعه ای سرزنده داشته باشیم.

احمدی تاکید کرد:  نقاط قوت و خدمات دولت، مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی بیان می شود و از سوی دیگر چشم بر نقیصه ها و نارسایی ها نمی بندیم.

در خاتمه مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیر روابط عمومی این شرکت از بخشهای مختلف ایرنا مرکز یاسوج بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه خبرگیری و انتشار اخبار و رویدادهای استان در این رسانه فراملی قرار گرفت .

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد شرکت مخابرات ایران یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شرکت مخابرات ایران یاسوج کهگیلویه و بویراحمد شرکت مخابرات ایران یاسوج مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد