Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@02:15:23 GMT

بهترین مدل‌های عینک دودی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۸۲۰۵

بهترین مدل‌های عینک دودی

آفتاب‌‌نیوز :

استفاده از بهترین برندهای عینک دودی و آفتابی در تمام ایام سال به ویژه روزهای گرم تابستان، تبدیل به یکی از اساسی ترین کارها برای محافظت از چشم شده است. درواقع هدف اصلی طراحی و ساخت‌های عینک‌های آفتابی محافظت از چشم در برابر اشعه های مضرآفتاب بوده اما امروز علاوه بر این منظور در صنعت مد و فشن نیز استفاده از عینک جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه سعی داریم چند مدل از بهترین عینک‌های دودی که علاوه بر زیبایی از چشم‌های شما نیز به خوبی محافظت میکنند را معرفی کنیم.

ضرورت استفاده از عینک آفتابی

دو فصل اول سال، یعنی بهار و تابستان شدت اشعه UV یا همان اشعه فرا بنفش خورشید در ساعات اولیه تابش (صبح زود) و ساعات پایانی (بعدازظهر) دو برابر است. به علت تابش مستقیم آفتاب در روزهای تابستان، پوست و چشم های انسان ها بیشتر از سایر اعضای بدن در معرض تشعشات خطرناک قرار می‌گیرند، از این رو استفاده از کرم ضدآفتابی و عینک دودی برای همه افراد از کودک تا کهنسال ضروری است.

اگر دقت کرده باشید برچسبی که روی عينک آفتابی درج شده درجه محافظت آن عینک در برابر اشعه ماورا بنفش و ساير امواج نورانی طبيعی خورشید را نشان می‌دهد. بنابراین در انتخاب عینک و میزان محافظت آن حتما از یک اپتومتریست مشاوره بگیرید تا از ایمن بودن عینک خود مطمئن شوید.

نکته دیگری که در بحث انتخاب و استفاده از عینک باید به آن توجه شود، جدا از ظاهر و فریم عینک که بسته به سلیقه های مختلف، ممکن است گوناگون باشد بحث ابعاد عینک است. یعنی ابعاد عینک باید طوری باشد به طور کامل چشم و اطراف آن را بپوشاند تا راه نفوذ مستقیم نور وجود نداشته باشد.

خرید مدل های جدید عینک دودی اصل

برندهای مختلفی از عینک در سراسر دنیا وجود دارد که سلیقه تمام افراد را پوشش داده و در رنج قیمت متفاوتی هم ارائه می‌شوند؛ پیشنهاد ما به شما استفاده از عینک‌هایی است که اصل هستند و از نمایندگی‌ها معتبر در ایران خریداری می‌شوند. در ادامه چند برند عینک دودی را معرفی میکنیم.

عینک آفتابی پلیس police

عینک آفتابی زنانه و مردانه برند پلیس علاوه‌ بر روزهای آفتابی، هنگام رانندگی، دویدن و دوچرخه‌ سواری همراه شما خواهد بود. اگر اهل ورزش تنیس هستید و در زمین‌های روباز بازی می‌کنید این عینک می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. دارای رنگ فریم های مشکی، سرمه ای و قهوه ای است که به‌راحتی قادر به ست کردن آن با استایل‌ها و رنگ‌های مختلف هستید.

عینک آفتابی تام فورد tom ford

عینک آفتابی تام فورد اصل در یکی از مدرن‌ ترین کشورهای دنیا یعنی ایتالیا ساخته شده‌ است. تام فورد امروزه در بین طراحان بزرگ و مشهور جایگاه ویژه‌ای دارد. وی برنده جایزه طراحی‌های متعددی شد و رشد او در سال ۱۹۹۴ ، هنگامی که مدیر خلاق گوچی (Gucci) شد. عینک آفتابی تام فورد و عطرهای زنانه و مردانه این برند در تمام دنیا شناخته شده هستند و طرفداران خاص خود را دارند.

عینک دودی‌های دولچه گابانا

دومینیکو دولچه موسس برند گابانا در سال 1958 در سیسیل ایتالیا متولد شد. خانواده او بسیار اهل مد و دوستدار آن بودند، عینک آفتابی D&G اصل یکی از باکیفیت‌ترین عینک‌های موجود در بازار است که بدون شک ارزش پولی که برای خرید آن پرداخت می‌کنید را دارد.

عینک دودی برند معروف RayBan

عینک‌‌ مارک ری‌ بن (Ray-Ban) نام تجاری برندی است که در سال ۱۹۳۷ توسط شرکت آمریکایی Bausch & Lomb تاسیس شد. این مارک از عینک بیشتر به‌خاطر مدل‌های Wayfarer و Aviator آن معروف می‌باشد. مشهورترین مدل‌های عینک‌های مارک ری بن، مدل خلبانی است که در تصویر مشاهده میکنید. در طول دهه ۱۹۵۰، ری بن مدل کاروان را که فریم مربعی شکل داشتند، به تولید رساند. امروزه، عینک‌های مارک ری بن یکی از بهترین استایل‌های عینک را برای مردان و زنان فراهم می‌کنند.

عینک آفتابی بولگاری

بوتیک های برند بولگاری در معروفترین شهرهای و بهترین خیابان ها همیشه دیده می شود از پاریس و لندن و میلان تا شهرهای حوزه خلیج فارس طرفدار عینک های برند بولگاری هستند. عینک های آفتابی و طبی بولگاری بسیار با کیفیت هستند و بسیار نیز به جزئیات این عینک ها توجه میشود و بی تردید میتوان گفت که عینک های این برند بسیار متفاوت و قیمتی هستند. این روزها این برند به عنوان یک برند رسمی و لوکس شناخته شده و تعدادی از مدل های عینک آفتابی آن بسیار سر و صدا به پا کرده است.

تشخیص اصل بودن عینک

هنگام خرید عینک دودی مورد نظر خود حتما به نمایندگی های معتبر در سطح شهر خود مراجعه کنید. برای مثال اپتیک پاسارگاد ایران یکی از بهترین نمایندگی های برند مورل فرانسه در تهران میباشد که کلیه عینک های خود را به صورت اصل و با قیمت مناسب و گارانتی کالا به فروش می‌رساند. بعد از این موضوع باید به برچسب و بارکدی که روی بسته‌بندی عینک آفتابی وجود دارد هم توجه کنید. روی این برچسب اطلاعاتی از عینک درج شده که باید با اطلاعات کارت ضمانت و روی دسته عینک همخوانی داشته باشد.

اطلاعات بیشتر در وبسایت: https://pasargadoptic.ir/

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عینک دودی تبلیغات استفاده از عینک عینک آفتابی عینک دودی تام فورد عینک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی

مدیر کل کتابخانه‌های استان در این مراسم با بیان اینکه یکی از بزرگترین داشته‌های ما رشادت‌ها، خود باوری‌ها واستقلال ملت است که از مردان غیور دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است گفت: در افق جدید در کتابخانه‌های استان سعی بر رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس هستیم.

بابایی با اشاره به اینکه در ۱۹ ماه گذشته سعی بر آشتی مردم با کتابخانه‌ها داشتیم افزود: درهمین راستا تعداداعضای کتابخانه‌های ما به ۱۶۱ هزار نفر افزایش داشته وبیش از ۱میلیون و ۱۵۰ هزار جلد کتاب به امانت رفته است.

وی اضافه کرد: ۶۴ برنامه فرهنگی از سنین کودکان تا بزرگسالان در حال اجرا است و در حال تبدیل کتابخانه‌ها به پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم، ما در کنار امانت کتاب در حال تبدیل کتابخانه به مرجع و منبع هستیم وامروز بیش از ۷۰کتابخانه ما بالای ۵۰ سال سن داردکه نیازمند بهسازی است.

گفتنی است کتاب «لبخند آفتابی» به قلم سید رضا علوی به رشته تحریر در آمده که در بردارنده بخشی از خاطرات رسول آفتابی از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • هوای گرم و آفتابی تا نیمه هفته در مازندران