Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس این روزها در صربستان به شدت مشغول آماده سازی تیم ملی عمان برای رویارویی با تیم‌های همگروه تیم ملی عمان است؛ تیم‌های بسیار مقتدری که برانکو برای صعود و نتیجه‌گیری مقابل آنها چندان امیدوار نیست اما با این وجود پروفسور مانند همیشه پر تلاش و امیدوار است و به راحتی قافیه را به حریفان نمی‌ بازد

به گزارش طرفداری و به نقل از ایران ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در مورد سوالات زیر صحبت کرده است:

با تیم ملی عمان به نظر این روزها شدیداً مشغول کار و برنامه‌ریزی هستید؟

بله این روزها برگزاری اردو و مراحل آماده‌سازی در کشورهای دیگر به شدت سخت است چون کرونا واقعاً اجازه نمی‌دهد که به کشوری دیگر رفت و سختگیری و قوانین بازدارنده زیادی در این رابطه وجود دارد که کار را برای اردو و بازی تدارکاتی واقعاً سخت و تقریبا غیر ممکن می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلاً ما می‌خواستیم اردوی تیم ملی عمان را در ابتدا در کرواسی برقرار سازیم که این امر به دلیل کرونا امکانپذیر نشد. پس از آن برای بازی در کشورهای اسلوونی و اتریش اقدام کردیم که این امر باز هم مهیا نشد. از این رو با رایزنی و تلاش فراوان موفق شدیم در بلگراد و کمپ تیم‌های ملی کشور صربستان بالاخره زمینه اردوی تیم ملی عمان را فراهم سازیم.

در حال حاضر در بلگراد هستید؟

بله اینجا به لحاظ آزمایش کرونا و مواردی از این دست خیلی اذیت‌مان نکردند و ما موفق شدیم بالاخره اردوی خودمان را در آنجا برگزار کنیم. کمپی که تیم‌هایی از امارات و عربستان و قطر و چند کشور دیگر مشغول تمرین و یا انجام بازی‌های تدارکاتی هستند. فعلاً خیلی سخت مشغول تمرین هستیم و در نظر داریم تا چند بازی تدارکاتی را نیز برگزار کنیم تا از هر حیث برای بازی‌هایی که پیش رو داریم، آماده شویم و مشکلی برایمان پیش نیاید.

اما در مصاف با تیم‌های مقتدری مانند عربستان و ژاپن و استرالیا و حتی چین به نظر تیم ملی عمان شانس چندانی برای موفقیت ندارد!

بله بازی‌های بسیار سختی پیش رو داریم و بازی با ژاپن واقعاً خیلی سخت و دشوار است. تیمی که تیم اول آسیا و قوی‌ترین تیم قاره کهن محسوب می‌شود. جدا از آن دیدار با استرالیا و چین هم خیلی دشوار و سخت است اما به هر حال ما تمام برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و بالاخره باید با همه تیم‌های همگروه‌مان بازی کنیم و چاره دیگری هم نداریم. این کشورهایی که از آنها نام بردم به مراتب قوی‌تر از عمان هستند اما ما همه تلاشمان را انجام می‌دهیم و وظیفه خودمان را به نحو احسن انجام می‌دهیم و در کارمان هیچ کوتاهی و قصوری نخواهیم داشت.

به شگفتی‌سازی و بالاخره کارهایی که در فوتبال گاهی پیش‌بینی نمی‌شود اما انجام می‌شود هم برای صعود از گروهتان امیدوار نیستید؟‌!

در فوتبال هر مسأله و احتمالی وجود دارد اما فاصله تیم‌های ژاپن و استرالیا و عربستان و حتی چین با عمان زیاد است. از همین رو در واقعیت امر ما نمی‌توانیم خوشبین به صعود از گروه خیلی دشوارمان باشیم اما با برنامه‌ریزی و آماده‌سازی خوب سعی می‌کنیم  تا خیلی آماده وارد بازی‌های گروه‌مان شویم و تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم. موضوع دیگر پروازهای طولانی است که انجام می‌دهیم و باز هم برای مسابقات پیش رو باید این پروازها را ادامه دهیم که واقعاً سخت است و بر دشواری کار ما می‌افزاید.

گروه ایران و شانس ایران را برای صعود چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

ایران و ژاپن مقتدرترین تیم‌های آسیا هستند. نکته‌ای که در آن هیچ شک و تردیدی وجود ندارد. به همین دلیل با اطمینان می‌گویم تیم ایران با بازیکنان قدرتمند و مربی خوب و در یک جمله تیم خوبی که در اختیار دارد به عنوان تیم اول از گروهش به جام جهانی صعود خواهد کرد و هیچ‌کدام از تیم‌های همگروه ایران نمی‌توانند سد راه صعود ایران شوند.

به پرسپولیس برسیم. از گلات پرسپولیس خبر دارید؟

بله از این موضوع باخبرم و حتی از طریق اینستاگرام قهرمانی پرسپولیس را به یحیی و بازیکنان و هواداران پر تعداد پرسپولیس تبریک گفتم. واقعاً از تکرار قهرمانی پرسپولیس خوشحال شدم چون با این تیم خاطرات خوب زیاد و تجربه قهرمانی‌های متعددی دارم و می‌دانم که قهرمانی و تکرار آن چه حس شیرین و وصف ناشدنی دارد.

فکر می‌کردید پرسپولیس در قهرمانی گلات بزند؟

بله فکر گلات زدن پرسپولیس را داشتم چون این تیم بهترین تیم ایران است و جمعی از بهترین بازیکنان و مربیان در این تیم حضور دارند که در مجموع موفق شده‌اند مجموعه بسیار خوبی را تشکیل داده و بسازند و یکی پس از دیگری موفقیت‌های بزرگی را رقم بزنند.

بیشتر در رابطه با دلایل موفقیت پرسپولیس صحبت می‌کنید؟

رویه‌ای که من در پرسپولیس به عنوان یک اصل مهم و رکن اساسی مدنظر داشتم، انتخاب و بستن تیمی بسیار قدرتمند در همه خطوط بود. نکته‌ای که سعی کردم آن را در زمان حضورم در پرسپولیس به بهترین شکل ممکن انجام دهم. فکر می‌کنم یحیی هم خیلی خوب این راه را ادامه داد. یحیی مربی خوب و با دانشی است که تجربه خیلی خوب و موفقی در فوتبال ایران دارد و به همین دلیل او تیم خیلی خوب و مقتدری را بست و در نیم‌فصل هم بر اساس نیازش آن را تقویت کرد. بر همین اساس او موفق شد به رکورد گلات هم برسد و آن را در تاریخ باشگاه بزرگ پرسپولیس و رزومه خودش ثبت کند.

قهرمانی لیگ باز هم برای پرسپولیس تکرار خواهد شد؟

اگر مجموعه فعلی حفظ شود حتماً پرسپولیس می‌تواند به ششمین قهرمانی متوالی هم برسد. چه بسا که چنین تیمی ثابت کرده شخصیت بزرگی دارد و روح بازیکنان و کادر‌فنی‌اش یکجورهایی با قهرمانی عجین شده ‌است. به همین دلیل پرسپولیسی که می‌شناختم و باز هم آن را دنبال می‌کنم، توانایی کسب ششمین قهرمانی متوالی و حتی موفقیت‌های بزرگ دیگر را دارد.

در خصوص قهرمانی آسیا و کسب رتبه‌ای که در زمان خودتان هم پرسپولیس تا آستانه فتح آن پیش رفت، چقدر می‌توان به قهرمانی‌اش امیدوار بود؟

در آسیا کار خیلی سخت است و شکل متفاوتی دارد. لیگ ژاپن و کره و حتی چین، واقعاً تیم‌های خوبی دارند و رویارویی با آنها دشوار است اما با بازیکنان و کادر‌فنی خوب و پشتوانه بزرگ تماشاگران، من معتقدم پرسپولیس فعلی باز هم می‌تواند کارهای بزرگی حتی در آسیا انجام دهد.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با جواد زرینچه: نامجومطلق می توانست در لیگ فرانسه بازی کند، به سر و صداها درباره محرمی توجه نکنید! 48 ساعت طوفانی رقیب استقلال/ الهلال تا بُن دندان مسلح شد واکنش پدر کاراته کای عربستان بعد از شکست برابر نماینده ایران آمریکا در روز آخر، قهرمان المپیک شد خداحافظی سرخیو آگوئرو با لیونل مسی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انجام می دهیم تیم ملی عمان موفق شد باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد، ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود