Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی بـا صدور بیانیه‌ای ۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

خبرنگاران چشمان بینا و زبان گویای مردم و افسران جنگ نرم عصر حاضر هستند که با آگاه سازی و اطلاع رسانی صادقانه، جامعه را به سمت پیشرفت و تعالی سوق داده و با ایجاد شفافیت، در مقابل شبیخون بی رحمانه رسانه‌های معاند ایستادگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجاهدانی حق طلب و مستقل، که در کارزار گسترده نبرد رسانه ای، سربازان بی ادعا و امانتداران واقعی و مورد اعتماد مردم در انعکاس صحیح حقایق هستند و دغدغه‌های عمومی و مطالبات مردمی را برای دستیابی به جامعه‌ای آرمانی و مبتنی بر ارزش‌های انقلابی و اسلامی، حراست و حفاظت می‌کنند.

بدون شک گفتمان انسان محور و استقلال طلبانه انقلاب اسلامی ایران، برای درنوردیدن مرز‌های فرهنگی و صدور پیام ظلم ستیزی خود و همچنین همراه نمودن ملت‌های جهان برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی و احیاء ارزش‌های دینی، بیش از هر چیز نیازمند جلب اعتماد افکار عمومی دنیا و مقابله با دروغ پراکنی‌های گسترده شبکه‌های رسانه‌ای وابسته به نظام سلطه بوده، که این مهم با لحظه شناسی، صداقت و ایجاد شفافیت توسط خبرنگاران متعهد و عمل به وظایف اخلاقی و انقلابی آنان محقق گردیده است. برگزاری با شکوه راهپیمایی‌های مختلف با حضور با شکوه مردم در دهه‌های گذشته و انعکاس تمام نما و به موقع این موج خروشان مردمی توسط اصحاب رسانه، جلوه‌ای از مردم سالاری دینی که زیربنای تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران است را به سراسر دنیا نشان داده و این حضور مجاهدانه و انقلابی در برهه‌ها و شرایط گوناگون، شایسته تقدیر و سپاسگزاری است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با گرامیداشت فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و پاسداشت مقام والای شهدای عرصه رسانه و ارتباطات به ویژه شهید بزرگوار 'محمود صارمی'، از همه فعالان رسانه‌ای که یاوران راستین این شورا در برگزاری مناسبت‌ها و مراسم مختلف هستند و با آگاهی بخشی، اطلاع رسانی صادقانه و انتقال پیام قاطع ملت به فراسوی مرزها، در جهت فرمانبرداری از مقتدای عظیم الشأن جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) زمینه را برای تحقق منویات معظم له، به ویژه بیانیه مهم و راهبردی گام دوم انقلاب فراهم می‌نمایند تشکر و قدردانی نموده و عزت و سعادت برای جامعۀ شریف خبرنگار و همۀ دلسوزان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منّان مسألت می‌نماید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز خبرنگار خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی