Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای شهر تهران گفت: حل مشکل مسکن کارکنان شهرداری مدنظر شهردار آینده قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران ضمن خوشامدگویی به علیرضا زاکانی و تبریک روز خبرنگار گفت: زاکانی برنامه‌های خود را به اعضای شورا ارائه کرده و از زحمات وی برای تدوین این برنامه‌ها تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد این برنامه‌ها چند نکته‌ای مطرح است که باید مدنظر قرار بگیرد. 

وی افزود: اولین نکته که باید به آن اشاره شود بحث اهتمام به مناطق جنوبی و کاهش فاصله‌ بین شمال و جنوب است که تجلی این مسئله را در منطقه بیست تهران شاهد هستیم و شهر ری باید به عنوان قطب فرهنگی تهران مورد توجه قرار بگیرد. متاسفانه شاهد این هستیم که مسائلی نظیر فاضلاب و پسماند  از مناطق شمالی شهر به سمت جنوب می‌رود، هر چند شهرداری تهران به عنوان یکی از ارکان این مسئله نقش‌آفرین است، اما باید مورد توجه قرار گیرد. 


اقراریان با اشاره به بدهی‌های شهرداری تهران تصریح کرد: مطالبات شهرداری از بخش‌های مختلف اهمیت به سزایی دارد، به این ترتیب که در حال حاضر بانک‌ها در مدل سود مرکب روز به روز بدهی‌های شهرداری را افزایش می‌دهند و از آن طرف مطالبات بسیار متنوعی را از ارکان شهر داریم و این حقوق مردم تهران است که در معرض تضییع شدن قرار دارد. لذا برای بررسی مطالبات بانک‌ها نیازمند بررسی هستیم و باید در یک تهاتر سالم و شفاف بدهی‌های شهرداری تهران را تسویه کنیم. 


این عضو شورای ششم شهر تهران ادامه داد: توجه به ماموریت‌های جدید شهرداری نیز اهمیت به سزایی دارد. کما اینکه اداره کلان شهرها و جهان شهرها نیازمند خلاقیت، نوآوری و ایده‌پردازی است. یکی از بزرگترین سرمایه‌هایی که شهر تهران در اختیار دارد مجموعه دانشگاه‌ها است که نیاز است به منابع انسانی و دانشگاه‌ها توجه بیشتری شود. لذا خواهشمندم اداره نخبگان شهر تهران در دستور کار شهرداری تهران قرار بگیرد. 


اقراریان با اشاره به تاثیر  پایتخت بودن تهران و هزینه‌هایی که از این قبیل بر مردم ساکن این شهر وارد می‌شود، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه تهران پایتخت سیاسی و اقتصادی است هزینه‌های سیاسی به مردم شهر تهران تحمیل می‌شود و ما شاهد این هستیم که دولت‌های مختلف این هزینه‌ها را پرداخت نمی‌کنند. 


وی تاکید کرد: اتصال گلزار شهدای تهران به اکوسیستم فرهنگی بسیار اهمیت دارد، اهتمام به مشکل مسکن کارکنان در شهرداری به ویژه آتش‌نشانان نیز بسیار حائز اهمیت است، امیدوارم با همکاری و همدلی میان همه ارکان شاهد شهرداری باشیم که پاسخگو باشد چرا که بعضا شاهد این قضیه هستیم که مدیران در ارکان مختلف کشور پاسخگوی مردم نیستند و مشکلات را بر گردن یکدیگر می‌اندازند. نباید مردم احساس بی‌پناهی کنند. شورای ششم آمده است که پناهگاه مردم و مستضعفین شهر تهران باشد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شورای شهر ششم شهرداري تهران شهرداری تهران قرار بگیرد شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: فعالیت‌های بزرگ و تاثیرگذاری در راستای حل معضلات استان، به ویژه مسئله آب صورت گرفته است و اعتباراتی از سمت شهرداری برای حل این مشکل اختصاص داده شده و امیدواریم زودتر از زمان مقرر این مشکل رفع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه برای برگزاری این همایش و دورهمی بیش از یک‌ماه تلاش شده است، اظهار کرد: در طول سال تلاش اعضای شوراها بر این است که در آن حوزه‌هایی که مربوط به اصفهان است، بتوانیم در خصوص مشکلات و مسائل مختلف، طرح موضوع انجام شده و مصوبه‌ها پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین افتخار اعضای شوراهای شهر و روستا نمایندگی مردم است، افزود: سعی داشتیم با استفاده از حیات طیبه‌ای که خدا اهدا کرده است، با فشار، سختی‌ها و موانع موجود غلبه کرده و به رفع مشکلات و حل مسائل مردم بپردازیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان در خصوص چالش آب در اصفهان با بیان اینکه به دنبال پیگیری مسائل مربوط به آب اصفهان هستیم، عنوان کرد: نزدیک ۲۵ سال است که آب اصفهان را به بهانه‌های مختلف از شهرستان خارج کردند و با ارائه طرح تونل سوم قصد جبران آن را داشتند، با این وجود تونل تأسیس شد، ولی سدی برای آن ساخته نشد.

نادرالاصلی با بیان اینکه آب دریاها مناسب استفاده عموم مردم نیست، چرا که بهره‌برداری آن برای صنایع خواهد بود، ادامه داد: ۱۷۰ میلیون متر مکعب آب مورد انتقال قرار گرفت که فاز اول آن، ۷۰ میلیون متر مکعب است، همچنین بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان توسط صنایع برای این آب هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکل آب در اصفهان به حدی رسید که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در سخنان خود مشکل اصلی استان را مشکل آب بیان کردند، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بزرگ و تأثیرگذاری در راستای حل معضلات استان به ویژه مسئله آب صورت گرفته است و اعتباراتی از سمت شهرداری برای حل این مشکل اختصاص داده شده و امیدواریم زودتر از زمان مقرر این مشکل رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان با تاکید بر اینکه مردم دغدغه‌مند اصفهان نسبت به مسئله آب نگران هستند، اضافه کرد: زیرساخت‌های سامانه تأمین آب شرب حلقه اصفهان بزرگ که علاوه بر انتقال آب، آن را تصفیه می‌کند، انجام شده است، اما در فاز اول نیمه‌کاره ماند، همچنین لوله‌گذاری ۵۳۰ کیلومتر لوله ۲۰۰۰ از دو مسیر کمشچه و ورزنه به سمت سیرجان در ۱۸ ماه انجام شده که در دنیای فنی بی‌سابقه است.

کد خبر 750159

دیگر خبرها

  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شهردار: بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود