Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شمس آبادی  امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان به مناسبت با فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار  با تاکید بر اینکه خبرنگاران سربازان جبهه جنگ نرم در استان سیستان و بلوچستان هستند از تلاش های این قشر قدردانی کرد و گفت: راه رسیدن به پیشرفت و آبادانی ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به حقوق و تکالیفشان است که هرچه مردم نسبت به حقوق خود آگاهی داشته باشند تکالیف خود را بهتر انجام می‌دهند و از طرفی روحیه مطالبه گری در بین آنها بیش از پیش تقویت می شود
وی با اشاره به اینکه رسانه های استان می توانند نقش بسیار اساسی در این زمینه ایفا کنند افزود: تا کنون در این زمینه تلاش های بسیار زیادی صورت گرفته و خبرنگاران صدای رسای مردم بوده اند و به رسالت و وظیفه اصلی خود به خوبی عمل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان ادامه داد: هر جا حقی از مردم در حال تضییع شدن بوده و رسانه مطرح کرده دستگاه قضایی نیز با حمایت از رسانه در راستای احقاق حق مردم ورود کرده که تا کنون موارد بسیار زیاد این چنینی داشته ایم که اثر بخش واقع شده است.
وی از رسانه های استان خواست مطالبه گری را با نقد سازنده بیش از پیش دنبال کنند و تاکید کرد: سیستان و بلوچستان استانی است که دارای ظرفیت های بکر بسیار خوبی است که باید توانمندی های استان بیش از پیش به نمایش گذاشته شود و رسانه های استان تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند تا اخبار خوب و امید بخش را منعکس کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان تاکید کرد: امروز مبارزه بی امان با فساد، تکریم مردم و مراجعین، رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها ، صیانت از حقوق عامه و حقوق شهروندی، ،تسهیل خدمات قضایی ، پیشگیری و مهار آسیب‌های اجتماعی در صدر اولویتها و برنامه ‌های رسانه ای دستگاه قضایی قرار دارد که در این میان هم افزایی و تفاهم دستگاه قضایی و رسانه در شناسایی و بهره گیری از ابزارها و سازوکارهای نوین رسانه ای در روشنگری و تبیین مأموریت‌ها و وظایف با تولید و انتشار اخبار و گزارش‌های واقعی و امید بخش بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان جنگ نرم سیستان و بلوچستان دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

محمد قورزایی  در جلسه تخصصی حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناسب‌ترین راهکار برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای وحدت در حاشیه شهر زاهدان، افزود: کارگاه‌های آموزشی کم سرمایه‌بر و زود بازده مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مانند؛ تولیدات نان و شیرینی‌جات و دارو‌های گیاهی بستری مناسب برای اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان است.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه سلمان از آموزش‌های مهارتی در بحث تولید و اشتغال گفت: عرصه مهارت آموزی، پروسه اشتغال و درآمد را برای جوانان این استان هموار کرده است و کمک سازمان‌های مختلف مانند بسیج سازندگی این امر را تسریع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان