Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ آیین تجلیل روز خبرنگار و گرامیداشت شهدای رسانه، شامگاه شنبه به همت بسیج رسانه استان ایلام برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،  آیین تجلیل روز خبرنگار و گرامیداشت شهدای رسانه، شامگاه شنبه  به همت بسیج رسانه استان ایلام و با حضور سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، جواد فروغی تیرانداز شایسته ایلامی در مسابقات المپیک 2020 توکیو، مدیران کل و خبرنگاران و پیشکسوتان عرصه رسانه در مجتمع لاله  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آئین سردار جمال شاکرمی خبرنگاران را سربازان آگاهی بخش و تبیین‌گر جامعه دانست و اظهار داشت: خبرنگاران نقش راهنما و شکل دهنده افکار عمومی بوده و بدون حضور و قلم خبرنگاران زیست در جهان کنونی ناممکن است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: حال که این رسالت عظیم آگاهی بخشی و شکل دهنده افکار عمومی بر عهده خبرنگاران است پس لازمه ورود و حضور در این عرصه طهارت قلم و  واژه‌ها ‌ است.

پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز خبرنگار هدیه ویژه همراه اول برای خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک مدیرعامل کشتیرانی به مناسبت روز خبرنگار

وی طاهر بودن قلم و واژه‌ها را در حقیت نویسی و شفاف نگاری و نقد، نظر بدون حب و بغض عنوان کرد و افزود: طهارت قلم و واژگاه موجب اعتماد مردم به رسانه می‌شود و مرجعیت رسانه با این شیوه نگارش خبر، نظر و تحلیل را به وجود می‌آورد.

توصیه فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به خبرنگاران ایلامی در این مراسم آن بود که حرمت قلم و طهارت آن را با نقد منصفانه حفظ کنید و اجازه ندهید که برخی واژگان موجب آن شود تا دشمنان این کشور آن را مستمسک جریان سازی رسانه‌ای خود قرار دهند.

شاکرمی در ادامه به ایثارگری خبرنگاران در روزهای خطر اعم از دوران دفاع مقدس و سایر رویدادهای گریزی زد و یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی و آنان را چراغ هدایت و صراط مستقیم برای مسیر فعالیت رسانه‌ای عنوان کرد و گفت:  مانند شهدا با قلمتان مرزها را در هم شکنی و ذلت دشمنان را عیان کنید؛ با تقویت فرهنگ ملی و حفظ انقلاب اسلامی همچنان بکوشید که فردای روشن از آن ایران عزتمند و سرافراز است.

ختم سخنان سردار فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام آن بود که گفت: برای عبور از وضعیت امروز کشور نیازمند وحدت، همدلی و نقد و نظر منصفانه توام با طهارت قلم و واژه‌ها بوده و انجام این مهم با اقدامات جهادی خبرنگاران و اصحاب رسانه ممکن خواهد شد که امید را در دل مردم به وجود آورند، امیدی که تحقق آن بدون شک ممکن خواهد شد.

با پایان یافتن سخنان فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام،  از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان ایلام با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه امیرالمومنین ع استان ایلام روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی" است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901334

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان