Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تلاش ما برای اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن بر این است تا مردم جنوب خوزستان در کم‌آبی‌ها با مشکل مواجه نشوند و به عنوان طرح‌های پدافندی، اجرای این طرح‌ها مد نظر ما است‌.

حمیدرضا جانباز در حاشیه آیین امضا و مبادله تفاهم تامین اعتبار بخشی از طرح جمع‌آوری فاضلاب شهر آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب شهر آبادان در حال حاضر حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با انجام این تامین مالی، به پیشرفت فیزیکی حدود ۷۵ درصدی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: با افزایش پیشرفت فیزیکی این طرح، حدود ۹۰ درصد از جمعیت آبادان از شبکه مدرن فاضلاب بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: فرآیند کارها باید کوتاه شود تا به سرعت شاهد اجرایی شدن عملیات اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب آبادان و تکمیل آن باشیم.

جانباز ادامه داد: پروژه ۷۵ هزار مترمکعبی تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان و احداث ۱۰ ایستگاه پمپاژ نیز در حال کار است و امیدواریم در انتهای سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در راستای تامین آب پایدار مناطق جنوبی خوزستان از جمله آبادان و خرمشهر، توسعه ظرفیت آب‌شیرین‌کن‌ها در دستور کار آبفای کشور قرار گرفته است. به این ترتیب ۲۲ هزار مترمکعب به ظرفیت آب‌شیرین‌کن‌های آبادان و ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب به ظرفیت آب‌شیرین‌کن خرمشهر اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: امیدواریم آب‌شیرین‌کن اروند نیز با ظرفیت ۳۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز در هفته آینده وارد مدار شود. در ابتدای پاییز نیز آب شیرین‌کن چوئبده آبادان وارد مدار می‌شود.

وی افزود: تلاش ما برای اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن بر این است تا مردم جنوب خوزستان در کم‌آبی‌ها با مشکل مواجه نشوند و به عنوان طرح‌های پدافندی، اجرای این طرح‌ها مد نظر ما است‌.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان آب و فاضلاب آب شیرین کن طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • اجرای طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در مازندران
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد