Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار علی مقواساز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار گفت: استان اصفهان ۱۹ شهید خبرنگار دارد که ۱۷ نفر در دوران دفاع مقدس و ۲ نفر در سال‌های پس از دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: خبرنگار می‌تواند با انعکاس مناسب حقایق جامعه مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی مسیر حرکت به سمت جامعه اسلامی را به مردم نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای هدف قرار دادن آرمان‌ها، افزود: دشمن هر آنچه داشته را به میدان آورده است اما امروز انقلاب اسلامی همچون سد محکمی در برابر اهدافی چون تحقق نیل تا فرات، معنویت‌زدایی و غارت اموال منطقه ایستاده و حرکت رو به افول دشمن آغاز شده است.

مقواساز تصریح کرد: روزی دشمن تلاش می‌کرد داعش را به جان جهان اسلام بیاندازد، ولی امروز خبری از داعش نیست، روزی تلاش می‌کرد قرآن و معنویت را از جامعه اسلامی حذف کند ولی در تحقق این هدف ناتوان مانده است و مسیر روبه زوال خود را طی می‌کند و از طریق رسانه‌ها به دنبال پوشاندن افول خود است.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اضافه کرد: تضعیف نقاط قوت و بزرگنمایی نقاط ضعف نظام ‌اسلامی، مهمترین حربه دشمن در عرصه رسانه است.

وی با اشاره به اقدامات بسیج در مقابله با ویروس منحوس کرونا، تصریح کرد: بسیج در یک سال و نیم گذشته، مسیر سختی را در ورود به عرصه‌های اجتماعی در پیش گرفت و‌ اتفاقات باور نکردنی بسیاری با حماسه بسیجیان رقم خورد که مصداق آن تنها در دفاع مقدس وجود داشت.

مقواساز به اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح همه بدنه بسیج وارد میدان شدند و در عرصه‌های مختلف و متفاوتی از جمله ضد عفونی معابر، ایست و کنترل، حضور جهادی در بیمارستان‌ها، کمک به کادر درمان، تولید و توزیع  محصولات بهداشتی، آموزش، غربالگری، آب میوه گرفتن برای بیماران، کمک به شبکه بهداشت، حضور در آرامگاه‌ها جهت کفن و دفن، نظارت و مبارزه با احتکار و عرصه‌های دیگر نقش‌آفرینی کردند.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه در این‌ مقطع هزاران نفر، بدون چشم‌داشت وارد عمل شدند، افزود: حتی برخی برای کمک‌های مؤمنانه وام گرفتند تا بتوانند برای کمک‌ به همشهریان و هم‌محله‌ای‌های خود کمک مؤمنانه تهیه کنند.

وی تأکید کرد: طی یک سال و نیم‌گذشته، بیش از ۱۵۰ زندانی آزاد شدند، ۳۰۰ باب منزل برای افراد ضعیف بازسازی یا تعمیر شد، یک هزار و ۵۰۰ جهیزیه تهیه و توزیع شد و قریب ۷۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شد، برخی گرو‌ه‌های جهادی در این مدت بیش از ۱۸ منزل برای افراد ساختند.

مقواساز در پایان با بیان اینکه بسیج یعنی حرکت از دل مردم و برای مردم، ادامه داد: امسال دهه محرم با کمک استانداری، فرمانداری و ائمه جمعه بیش از ۶۰ میلیارد ریال بسته معیشتی تهیه و توزیع خواهد شد و تعدادی تانکر خریداری و برای عشایر ارسال می‌شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از خبرنگاران رسانه‌های استان اصفهان، احمد مهره‌کش و حمیدرضا نیکومرام خبرنگار و عکاس خبرگزاری فارس نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/آ ۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: جانشین سپاه صاحب الزمان روز خبرنگار استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه‌شنبه هم‌زمان با روز کارگر، در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با تبریک این روز به همه جامعه بزرگ و محترم کارگری کشور، برگزاری این مراسم پس از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب را فرصتی مغتنم برای اطلاع و پیگیری از منویات و رهنمودهای ایشان نسبت به موضوع کار و کارگران و تلاش در جهت تمهید ساز و کارهای اجرای این رهنمودها دانست.

رئیس جمهور با اشاره به برگزاری این مراسم در کارخانه‌ای بزرگ که محصولاتی قابل عرضه برای بازارهای داخلی و خارجی دارد، محصولات تولید شده در این کارخانه را گواه توانایی و تلاش کارگران و مهندسان و نیز نشان‌دهنده وجود توانمندی در کشور برای انجام کارهای بزرگ دانست و گفت: البته نباید به همین میزان بسنده کرد.

دکتر رئیسی دستاورد دیگر تلاش‌ها و تولیدات این کارخانه و دیگر واحدهای تولیدی کشور را امیدآفرینی با وجود تحریم‌ها و فشارها و برخی کاستی‌ها توصیف کرد که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بوده است و افزود: مسئله امیدآفرینی به تعبیری ترجمان همان شعار ارزشمند «ما پای کار ایران هستیم» شما کارگران عزیز و محترم است که با روحیه ارزشمندتان همانطور که دشمن را در عرصه‌های مختلف ناکام گذاشتید در عرصه اقتصادی نیز ناکام گذاشتید و خواهید گذاشت.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت به عمل آمدن همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر در جهت ارتقای کیفی و کمی روزانه تولید اظهار داشت: ملت ایران و کارگران ما نشان داده‌اند که می‌توانند تولیداتی داشته باشند که کیفیت آن از همه استانداردهای ضروری و جهانی بالاتر باشد، چنانکه در سفر اخیر ما به سریلانکا مهندسان و متخصصان سریلانکایی تاکید داشتند که کار متخصصان ایرانی در ساخت سد و نیروگاه در آن کشور از نظر فناوری و علم‌پایه بودن کاملا به‌روز و حتی بی‌نظیر بوده و برای اولین بار در منطقه کاری با این سطح از تکنولوژی اجرا شده است.

خبر تکمیل می‌شود ... .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند