Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سجاد ره پیما بازیکن تیم شهرداری فومن در بازی تیمش با آرتام تبریز در هفته پانزدهم لیگ دسته سوم در حالیکه در موقعیت گلزنی قرار داشت به دلیل مصدومیت بازیکن حریف توپ را به بیرون زد تا به وضعیت جسمانی بازیکن حریف رسیدگی شود. این حرکت سبب وی به عنوان جوانمردترین بازیکن فصل فوتبال ایران معرفی شده و قرار است امروز در بازی فینال جام حذفی از ره‌پیما تقدیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سجاد ره‌پیما در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال کشورمان درباره این حرکت خود اظهار داشت: پست من مهاجم است اما هافبک چپ و راست هم بازی می‌کنم. ابتدا بابت حمایت‌هایی که در این مدت از من صورت گرفت تشکر می‌کنم. پیش از گرفتن توپ از بازیکن آرتام احساس کردم از ناحیه پا دچار مصدومیت شده است. در ذات من نیست از زمین خوردن کسی خوشحال شوم و وقتی دیدم توپ به صورت اتفاقی و روی مصدومیت بازیکن حریف به من رسیده، جوانمردانه توپ را بیرون زدم تا بازی فیرپلی انجام شود. 

وی در مورد انتخاب این حرکت به عنوان حرکت جوانمردانه فصل و اینکه قرار است در دیدار امروز استقلال و فولاد از این بازیکن تقدیر شود، عنوان کرد: خیلی خوشحالم. دیدار شهرداری فومن و آرتام تبریز حساس بود و هر دو تیم برای صعود می‌جنگند. با وجود دریافت گل از تیم حریف در دقیقه پنج سعی کردم در آن لحظه توپ را بیرون بزنم. از این کار خیلی خوشحال هستم و احساس غرور می‌کنم. 

جوانمردترین بازیکن فصل فوتبال کشورمان اضافه کرد: هرچند فوتبال روزی تمام می‌شود اما این رفتارها همیشه باقی می‌ماند. به حرکت خودم افتخار می‌کنم و وقتی فیلم بازی را دیدم متوجه شدم چه کار بزرگی انجام دادم. درست نیست از زمین خوردن کسی خوشحال شویم و برای پیشرفت در زندگی باید نان تلاش خود را بخوریم. نباید اینگونه باشد که حق کسی را بخوریم.

انتهای پیام/ 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • راهکارهایی برای کمتر گرسنه شدن
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)