Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سپاه نیوز؛ در پی موفقیت ورزشکاران کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران در کسب ۳ مدال طلا ،2 مدال نقره و ۲ مدال برنز در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو و اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان در این میدان جهانی ، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تبریک نوشت: افتخار آفرینی غرور انگیز و عزت بخش فرزندان برومند ملت ایران و کسب مدال های رنگارنگ در  المپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط جواد فروغی، محمدرضا گرایی، سجاد گنج زاده ،حسن یزدانی،علی داوودی،محمدهادی ساروی  و امیرحسین زارع در رشته های تیر اندازی،کشتی ،کاراته و وزنه برداری که موجب شادکامی هموطنان و به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار ایران در این آوردگاه جهانی گردید، را به این دلاورمردان با اخلاق و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: بدون شک افتخار آفرینی در مسابقات المپیک به عنوان  عرصه حضور برترین های ورزش دنیا و به نمایش گذاشتن منش پهلوانی در کنار اصول حرفه ای ، ثمره ایمان قلبی و باور "توانستن" و ماهها و سالها تلاش مستمر و پیگیر ورزشکاران و مربیان و همراهی خانواده های صبور آنان بوده، که در میدان المپیک به منصه ظهور رسیده است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از تلاش‌های ارزنده سایر اعزای کاروان ورزشی کشورمان در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو، افتخار آفرینی های روز افزون فرزندان ملت ایران در آوردگاه های بین المللی و اعتلای هرچه بیشتر نام ایران اسلامی را از پیشگاه حق تعالی آرزو می کند.


 

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران سجاد گنج زاده حسن یزدانی محمد هادی ساروی کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران سجاد گنج زاده حسن یزدانی جمهوری اسلامی ایران سجاد گنج زاده حسن یزدانی محمد هادی ساروی کاراته المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم

قهرمان تکواندوی بانوان کشورمان: تندیسی که کسب کردم را کنار مدال های خودم میگذارم و هر روز به مردم کشورم افتخار میکنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، ناهید کیانی، تکواندوکار ملی‌پوش ایران پس از  کسب بانوی ورزش ایران، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم از کسب این عنوان و این ارزشمندترین عنوانی است که در کل دوران ورزشم کسب کردم و این لحظه با لحظه کسب مدال جهان برابری می‌کند چرا که توسط مردم انتخاب شدم.

کیانی ادامه داد:

دیگر خبرها

  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم