Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهیار شاهرخى فیلمنامه‌نویس و دوست صمیمی زنده‌یاد ارشا اقدسی در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار داد از برخوردهای مسئولین سینمایی با ارشا اقدسی در زمان حیاتش گلایه کرد.

در متن یادداشت مهیار شاهرخى فیلمنامه‌نویس و دوست صمیمی زنده‌یاد ارشا اقدسی آمده است:

«به نام خدا

به یاد ارشای عزیز

ارشا اقدسی عاشق ایران و سینمای ایران بود و همیشه برای این امر از جان خود مایه می‌گذاشت، اما در مقابل همیشه مورد بی‌مهری و ظلم مدیران سینمایی قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون بدلکاران سینمای ایران از او بابت یک جمله شکایت کرد و سال‌ها او را بارها به دادگاه کشیدند. هیچ گاه به هیچ شکلی از او حمایت نکردند و علیرغم اینکه ارشا افتخارات زیادی را در جهان برای ایرانیان رقم زد، هیچ گاه از او حمایتی به عمل نیامد. خانه سینما با بی‌مهری گفت او را هنرمند نمی‌داند و عضویتش را باطل کردند و اصلا مدعی شدند که او را نمی‌شناسند. کارهای او را نادیده گرفتند و از او به عنوان یک دلقک در خندوانه یاد کردند که جز این کار دیگری انجام نداده است.

تمام خواسته ارشا در طول این سال‌ها فقط اضافه شدن بخش بهترین بدلکاری در جشنواره‌های سینمای ایران بود، اما تمامی مدیران هنری سینمای ایران به او گفتند که بدلکاری هنر نیست و ارشا هم یک هنرمند محسوب نمی‌شود.

حالا او را در قطعه هنرمندان به عنوان یک هنرمند به خاک می‌سپارند!

ان‌شاءالله این متن تلنگری باشد بر وجدان تمامی کسانی که بارها دل ارشای ما را شکستند و حالا فرصت جبرانی ندارند، اما همچنان می‌توانند رویای آن مرحوم را جامه عمل پوشانده و بخش بهترین بدلکار را در جشنواره فجر اضافه کنند...

بدلکاران سینمای ایران جان خود را فدای هنر می‌کنند، چنین جوایزی می‌تواند کمترین قدردانی در مقابل هنر و تکنیک آنها در راه اعتلاى سینماى ایران باشد.

مهیار شاهرخى (سناریست سینما و رفیق صمیمى ارشا)»/ایلنا

بیشتر بخوانید

«ارشا اقدسی» را خدا تا به حال نگه داشته بود!

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران ارشا اقدسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • پشیمانم!
  • جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران