Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه خشونت های مسلحانه در شهرهای آمریکا؛ ۲ مامور پلیس شیکاگو ساعاتی پیش هدف گلوله قرار گرفتند که یک تن جان خود را از دست داد و دیگری به شدت زخمی شد.

به گزارش برنا، از تارنمای روزنامه شیکاگو تریبیون؛ این نخستین مامور پلیس شیکاگوست که از هنگام آغاز دوره شهرداری لوری لایتفوت در ۲۰۱۹، جان خود را در خشونت های مسلحانه از دست می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو مامور پلیس شیکاگو در دسامبر ۲۰۱۸ در هنگام تعقیب و گریز خودرویی با یک مظنون، بر اثر برخورد به درخت، جانشان را ازدست دادند.  

به گزارش شبکه سی ان ان؛ بنابر داده های ثبت شده در اداره پلیس شیکاگو، از روز جمعه تا روز دوشنبه ۸۳ تن هدف گلوله قرار گرفته اند که از این تعداد ۱۴ نفر کشته شدند که یکی از کشته شدگان عضو گارد ملی ایالت ایلینوی بوده است.

 با روی کار آمدن جو بایدن رئیس جمهوری کنونی آمریکا، این کشور شاهد افزایش هرچه بیشتر و بدون وقفه خرید سلاح از سوی شهروندان آمریکایی بوده که کارشناسان آن را از علل شدت گرفتن تیراندازی های وسیع در آمریکا دانسته اند.

بنابر تازه ترین آمار، در اوایل ماه ژوئیه و فقط طی مدت ۷۲ ساعت در سراسر آمریکا ۴۰۰ مورد تیراندازی رخ داده که به قتل ۱۵۰ نفر انجامید. تمامی این تیراندازی ها و کشتار تنها در مدت ۷۲ ساعت از روز جمعه تا یکشنبه چهارم ماه ژوئیه (۱۳ تیر ماه) رخ داده است.  

 همچنین ۲۱ مورد خشونت مسلحانه در ۲ روز در شهر نیویورک، ۲۶ قربانی گرفته است. اداره پلیس نیویورک اعلام کرد که تنها در ۱۳ تیر ماه، در این شهر ۱۲ مورد حادثه تیراندازی روی داده که ۱۳ قربانی داشته که نشانگر افزایش شمار خشونت با سلاح گرم در مدت مشابه داشته است. شمار حوادث خشن با سلاح گرم در نیویورک در سال جاری میلادی ۷۶۷ مورد تیراندازی با ۸۸۵ قربانی بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش (۲۰۲۰) ۴۰ درصد افزایش نشان می دهد.​

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمریکا پلیس شیکاگو مامور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راه خوزستان گفت:این حادثه ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه در محور اندیمشک _دهلران به وقوع پیوست. 

سرهنگ سعید رحیمی افزود:در این حادثه یه دستگاه خودرو کامیون خاور، پژو و پراید با هم برخورد کردند. 

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی چهار نفر جان باختند و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند. 

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد:این حادثه به علت سبقت غیر مجاز راننده پژو به وقوع پیوست.

سرهنگ رحیمی بیان کرد :رانندگان در هنگام تردد در محورهای استان با احتیاط و توجه به جلو رانندگی نمایند.

 

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد