Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز با «ژان آرنو» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور افغانستان که در راس هیاتی به منظور تبادل نظر با مقامات وزارت امور خارجه به تهران سفر کرده است، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ظریف با اشاره به وضعیت خطیر افغانستان و پیچیدگی رو به تزاید شرایط در این کشور، سیاست های نادرست قدرت های خارجی را از عوامل مهم وضعیت کنونی افغانستان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشورمان با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای کمک و تسهیل در گفتگوها میان طرف های افغان به منظور پیشبرد روند صلح درافغانستان، حل مشکل این کشور را تنها از طریق گفتگوهای بین الافغانی دانست و افزود: جامعه جهانی باید موضع صریحی در حمایت از حل و فصل سیاسی بحران در افغانستان و محکومیت خشونت و نتایج آن اتخاذ نماید.

در این ملاقات نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور افغانستان نیز با تاکید بر اهمیت نقش جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای منطقه در کمک به روند صلح افغانستان اظهار داشت: هیچ کشور یا گروه محدودی از کشورها به تنهایی قادر به سامان دادن وضعیت جاری افغانستان نبوده و صرفا همکاری جمعی می تواند کاهش شدت اوضاع در افغانستان را به دنبال داشته باشد.

وی بر گفتگوهای بین الافغانی به عنوان تنها راه حل برای غلبه بر شرایط فعلی در افغانستان تاکید و مذاکرات خود در تهران را مفید و مهم ارزیابی کرد.

کد خبر 5276671

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان وزارت امور خارجه سازمان ملل متحد محمد جواد ظریف سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران محمد باقر قالیباف مراسم تحلیف ایران ایالات متحده امریکا دولت سیزدهم محمدباقر قالیباف هیئت دولت رژیم صهیونیستی رئیسی روز خبرنگار رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بانوان الگو و نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه هستند و باید در راستای ترویج و تقویت فرهنگ، اعتماد به موفقیت زنان در مدیریت و فعالیت‌های صنفی جامعه تلاش کرد و در این راه بیان عملکرد خوب آنان در عرصه‌های مدیریتی ضروری به نظر می رسد.

خلیل‌احمد سلامی امروز شنبه در اولین جلسه کمیته بانوان و خانواده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تکریم قشرهای مختلف جامعه کار و تولید بعنوان جهادگران عرصه تلاش و خودکفایی است.

وی به نقش مهم بانوان در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: بدون مشارکت جدی بانوان در عرصه های مختلف، توسعه پایدار محقق نمی شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: زمینه‌های مشارکت بیشتر بانوان در تشکل‌های کارگری و کارفرمایی فراهم است و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود از آنها حمایت می‌شود.

سلامی همچنین از حمایت مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان از بانوان کارآفرین خبر داد و افزود: زنان و دختران این استان بواسطه فرهنگ و پیشینه تاریخی مستحکم، از توانمندی‌هایی برخوردار هستند که می‌بایست مورد توجه قرار گیرد و حمایت شوند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان هم در این جلسه اظهار کرد: تشکیل هیئت اندیشه ورز متشکل از بانوان عضو تشکل‌های کارگری و کارآفرینان می‌تواند در پیگیری مسائل این قشر پر تلاش و اثرگذار مهم باشد.

زهرا ابراهیمی گفت: طی سال‌های اخیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تلاش کرده است با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت‌هایی را از بانوان این خطه انجام دهد.

وی افزود: حضور بانوان استان در نمایشگاه‌های مختلف ملی و بین‌المللی، برگزاری همایش و نشست های تخصصی با زنان تاثیر گذار و تقویت کمیته های بانوان دستگاههای اجرایی از جمله برنامه های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است.

در پایان این نشست از بانوان نماینده تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و همچنین مشاور امور بانوان دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم