Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا "محمود ثمینی" روز یکشنبه در جلسه ویدئوکنفرانس کنگره ملی۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان اظهار داشت: امروز پنجمین جلسه ستاد کنگره شهدای والا مقام استان برگزار شد و کمیته های ۲۲ گانه گزارش خود را ارائه کردند.

وی با بیان اینکه پیشرفت برنامه کمیته ها با توجه به زمانبندی تعیین شده مورد بررسی قرار گرفت ادامه داد: در این جلسه برخی از نواقص موجود و چالش های پیش رو بررسی و مقرر شد برخی از مطالبی که نیاز به تصمیم گیری کلان دارند در شورای سیاستگذاری کمیته ۶ هزار و ۳۰۰ شهید به ریاست نماینده ولی فقیه در استان مورد بررسی قرار گیرد و تصمیمات بهتری اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی گفت: دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی در اجرای برنامه‌های این کنگره از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنند و با توجه به شرایط کرونایی،  رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برنامه‌های این رویداد را پیش ببرند.

ثمینی تصریح کرد: باید اقدامات لازم به خوبی صورت گیرد تا کنگره شهدای والا مقام لرستان در سال ۱۴۰۱ به نحو مطلوب برگزار شود.

برچسب‌ها استانداری لرستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان لرستان استانداری لرستان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری