Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را جشن گرفت که طبق گفته اعضای تیم، فصل سختی را از هر نظر پشت سر گذاشته بودند.

مجید صدری رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد پنجمین قهرمانی متوالی، پاداش ویژه‌ای که برای قهرمانی به بازیکنان وعده داده شده بود، تمدید قرارداد بازیکنان و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس توانست پنجمین قهرمانی متوالی لیگ را کسب کند آن هم در شرایطی که همه از مشکلات تیم و سختی کار با خبر بودند.

شرایط سخت نه، بهتر است بگویید دشوارترین وضعیت ممکن. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه بعد از قهرمانی مصاحبه‌ای انجام داد و گفت از توفان و آتش گذشتیم و به قهرمانی رسیدیم. من این جمله را تایید می‌کنم چون واقعا شرایط خاصی داشتیم. از یک سو، بی‌مهری و حواشی گسترده‌ای که توسط برخی دوستان علیه تیم پرسپولیس ایجاد شد و از طرف دیگر، بحران مالی که گریبان‌گیر باشگاه بود اما خدا خواست و نگاه‌ ویژه‌ای به ما داشت تا مقابل هواداران، سربلند شویم. جا دارد بار دیگر، از صمیم قلب، قهرمانی را به صاحبان اصلی باشگاه یعنی هواداران پرسپولیس تبریک بگویم. نمی‌دانید چقدر از رقم خوردن این قهرمانی خوشحالیم. هم در شب عید قهرمان شدیم و هم تاریخ‌سازی و رکوردشکنی را تجربه کردیم. خدا را شاکریم که در پایان یک فصل سخت و پر از تنش و هیجان، روسیاه نشدیم. امیدوارم با کمک همین هواداران و غیرتی که کادرفنی و بازیکنان نشان می‌دهد، قهرمانی ششم در فصل آینده هم به نام باشگاه سند بخورد.

پیش از قهرمانی خبر از پرداخت پاداش ویژه در صورت قهرمانی داده بودید. این پاداش‌ها پرداخت شد؟

پاداش خوب و رقم قابل توجهی برای اعضای تیم در نظر گرفتیم. یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم از ما خواست تا حمایت‌ها را افزایش دهیم و با کمک اسپانسر باشگاه، موفق شدیم پاداش را نزدیک به دوبرابر افزایش دهیم. فکر می‌کنم این رقم باعث ایجاد انگیزه و شادی بازیکنان شد و در رقم زدن سه پیروزی پیاپی تا رسیدن به قهرمانی، اثرگذار بود. البته بازیکنان ما، نیازی به پاداش ندارند و همیشه با قلب و احساس خود برای پرسپولیس بازی می‌کنند اما ما تلاش می‌کنیم همیشه در خدمت ستاره‌های تیم‌مان باشیم. با این حال، آپشن‌هایی در قراردادشان آمده که به امید خدا آن هم به بازیکنان تیم تعلق می‌گیرد تا برای فصل آینده، با سرعت بیشتری به سمت موفقیت‌های جدید برویم.

نقل و انتقالات پرسپولیس و تمدید قراردادها به کجا رسید؟ چرا که ممکن است برخی تیم‌های صنعتی هر چه زودتر برای جذب بازیکنان مطرح لیگ اقدام کنند؟

این طور نیست که ما امروز به یاد نقل و انتقالات بیافتیم. فکر می‌‎کنم قبل از اینکه وارد پنجره نقل و انتقالاتی نیم‌فصل شویم، تماس‌ با بازیکنان آغاز شد و از همان زمان، تلاش کردیم تا با مذاکرات شفاهی و کتبی، ستاره‌هایی که قراردادشان رو به اتمام است را راضی به تمدید قرارداد کنیم. این پروسه همچنان ادامه دارد و به خواسته کادرفنی باید تیمی قدرتمند برای فصل آینده ببندیم. در بخش دوم سوال هم باید بگویم ما به عنوان یک شرکت دولتی، بودجه مصوب و محدودی داریم و بدون شک، هرگز نمی‌توانیم با باشگاه‌های صنعتی مقابله کنیم ولی تردید نداریم که بازیکنان پرسپولیس، متعصب به نام این تیم و هوادارانش هستند و در صورتی که رضایت‌شان بابت رقم قرارداد حاصل شود، هیچ تیمی غیر از پرسپولیس را انتخاب نمی‌کنند.

خیلی‌ها نگران این موضوع هستند که با توجه به شکایت گابریل کالدرون پنجره نقل و انتقالات باشگاه در آستانه زمان تقویت تیم بسته شود. آیا این امکان وجود دارد؟

خودتان که وضعیت فعلی باشگاه را می‌بینید. من برخلاف میل باطنی، بار دیگر از واژه «بحران مالی» برای تعریف وضعیتی که در آن گرفتار شده‌ایم، استفاده می‌کنم. این یک بحران است ولی ما هم برای عبور از بحران، برنامه و هدف داریم. کارها را زمین نگذاشته‌ایم و حتی تا آخرین ساعات شب، در حال تماس و تکاپو هستیم تا قدمی برای پرسپولیس برداریم و به هواداران، مربیان و بازیکنان خدمت کنیم. ماجرای پرونده کالدرون نیز، از آن دست بدهی‌هایی است که از گذشته به باشگاه، به ارث رسیده و باید فکری به حالش کنیم. ما امیدواریم که خیلی زود، این پرونده را ببندیم تا به تیم لطمه‌ای وارد نشود. به هواداران هم می‌گویم با سرعت زیادی در حال اجرایی کردن برنامه‌ها هستیم تا کالدرون هم به پولش برسد. هواداران بدانند هیچ‌کس در باشگاه پرسپولیس بیکار ننشسته و همه به دنبال راهی برای خروج از بحران هستیم.

۶ بازیکن اصلی تیم، قراردادشان تمام می شود اما هنوز اقدامی صورت نگرفته و کنعانی‌زادگان هم جدا شد. چه زمانی برای تمدید قراردادها اقدام خواهید کرد؟

همان طور که گفتم، منتظر حضور بازیکنان در باشگاه هستیم تا تمدید قراردادها نهایی شود. تا به حال هم، تلاش‌های زیادی برای تمدید قرارداد فوری انجام شده و هواداران هم این موضوع را می‌دانند ولی به بازیکنان هم حق می‌دهم که به خاطر طی کردن یک فصل بسیار سخت و طولانی، چند روزی استراحت کنند و بعد در مورد تمدید قراردادها تصمیم بگیریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس بحران مالی گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس بحران مالی پرسپولیس جعفر سمیعی گابریل کالدرون یحیی گل محمدی تمدید قراردادها پنجمین قهرمانی تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش بعد از تساوی بدون گل تیم های پرسپولیس و سپاهان در لیگی برتر فوتبال، تاکید کرد: باید از بازیکنان تیم خود و هواداران که یار دوازدهم ما هستند تشکر کنم. در این بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نتوانستیم به خواسته‌های خود دست یابیم و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

وی ادامه داد: روزی کشورهای عربی را برای تمارض به آسیب دیدگی و مصدویت‌های شبیه‌سازی شده مورد انتقاد قرار می‌دادیم اما بازیکنان سپاهان از دقیقه ۵ بازی بالغ بر ۲۰ بار بازی را متوقف کردند که این کار اخلاقی نیست.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: از آن سوی میدان کاپیتان ما هم دچار اشتباه شد و یک بازیکن باتجربه مثل عالیشاه نباید اخراج می‌شد. به هر حال قسمت نبود این بازی را ببریم و باید در هفته‌های آتی جبران کنیم.

درویش در واکنش به سئوال خبرنگاران در خصوص اینکه چرا هواداران سپاهان، بانوان هوادار در جایگاه پرسپولیس را مورد توهین قرار دادند، افزود: توهین در همه جای دنیا محکوم است اما باید پرسید چه قدرتی پشت سپاهان است که وقتی میهمان هستند اینگونه به تیم و هواداران میزبان توهین می‌کنند؟ ضمن اینکه اولین نارنجکی که پرتاب شد هم از سوی هواداران سپاهان بود.

وی در مورد مطالب مطرح شده در خصوص قرارداد پرسپولیس با اسمار و مشکلات مالی تیم، تاکید کرد: تمام حرف‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود از واقعیت به دور بوده و شایعه است. ما از او برنامه خواستیم و گفت به دلیل مشغله ذهنی بعد از بازی با سپاهان در این خصوص اقدام می‌کند. در همین ۵ هفته اخیر همه از ما در مورد قرارداد بازیکنان سئوال می‌پرسند اما چرا در این مورد با سایر باشگاه‌ها کاری ندارند؟

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس همیشه به این نام شناخته می‌شده و بازهم پرسپولیس خواهد بود، اولویت مالکان جدید این است که بدهی را پرداخت و شرایط خوبی برای تیم مهیا کنند. بانک شهر همیشه به ما کمک کرده و در آن زمان هم که مالک نبودند کنار نام پرسپولیس و باشگاه حضوری همیشگی داشتند، الان که مالک هستند شرایط بدون شک بهتر خواهد شد.

درویش در مورد قرارداد یحیی‌ گل‌محمدی سرمربی پیشین این تیم و پرداخت نشدن مطالباتش، گفت: قرارداد یحیی مشکلی ندارد اما عده‌ای دلال فضا را آلوده می‌کنند. قسط قبلی آماده بود اما با توجه به اینکه برای مجوز حرفه‌ای باید بدهی‌هایی را می‌دادیم از او رخصت گرفتیم و مشکلی نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم