Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین گفت:‌ خبرنگاران زبان مردم و انقلاب هستند و نگاه مردم ایران همواره به قلم خبرنگاران و اصحاب رسانه معطوف شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار سرتیپ رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اهالی رسانه استان که به مناسبت روز خبرنگار در بستر فضای مجازی صورت گرفت، اظهار داشت: خبرنگاران زبان مردم و انقلاب هستند و نگاه مردم ایران همواره به قلم خبرنگاران و اصحاب رسانه معطوف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه که اعتباری که خبرنگاران و رسانه‌های ما در پیشگاه مردم دارند، خبرنگاران هم باید با صداقت تمام مردم را از رخدادهای روز جامعه مطلع کنند تا از این طریق مردم هم از رسانه‌ها و اصحاب خبر درس صداقت و مستند سخن گفتن را یاد بگیرند.

رفیعی آتانی ادامه داد: خوشبختانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان قزوین با تکیه بر 2 عنصر سادگی و صداقت اخبار را انتقال داده و مشکلات مردم را هم به اطلاع مسئولان می‌رسانند. ضمن اینکه در بسیاری از اوقات اخبار و حقایق تلخ توسط خبرنگاران به مسئولان و گاه از مسئولان به مردم منتقل می‌شود که نشان می‌دهد خبرنگاران پل ارتباط بین مردم و مسئولان هستند.

اطلاع‌رسانی مناسب خبرنگاران در سیل آوج و الموت

سردار رفیعی آتانی در ادامه این نشست خبری با بیان اینکه خبرنگاران هر روز برای تعالی دولت، انقلاب و نظام قلم‌فرسایی می‌کنند، گفت: نقش خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه در چشاندن طعم شیرین خدمات نظام به مردم بر هیچ مدیری پوشیده نیست و در کنار به تصویر کشیدن شیرینی‌ها حقایقی هم از زبان خبرنگاران بیان می‌‌شود که باید این حقایق را با جان‌ودل شنید.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی مناسب خبرنگاران هم‌استانی در سیل اخیر آوج و الموت افزود: در این سیل خبرنگاران هم به مانند مدیران و مسئولان پای کار کمک به سیل‌زدگان بودند و اطلاعات دقیق درباره سیل و نکات آموزشی را به صورت دقیق در اختیار مردم و مدیران قرار دادند که بدون شک ثواب این کار بزرگ عاید این گروه خواهد شد و سپاه صاحب‌الامر(عج) هم به سهم خود قدردان همه زحمات خبرنگاران است.

خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستند

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) هم در ادامه این نشست خبری با اشاره به نقش خبرنگاران در نشر معارف انقلاب اسلامی و تعالی نظام گفت: بدون شک خبرنگارانی که در این مسیر استقامت می‌کنند، بنا به فرموده خداوند در قرآن مجید مورد لطف الهی واقع می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی معبودی خبرنگاران را سربازان جنگ نرم با دشمنان مستکبر و صهیونیست ملت ایران دانست و اضافه کرد: جنگ نرم بسیار سنگین‌تر و گسترده‌تر از جنگ نظامی است و امروز شاهد این هستیم که جنگ سرد نظامی به جنگ نرم رسانه‌ها تبدیل شده و دشمنان ما در صدد این هستند تا با اهرم اطلاعات و اخبار در رسانه مقاصد شوم خود را به ما تحمیل کنند.

وی با ذکر اینکه خبرنگاران طلایه‌داران آگاهی‌بخشی در جامعه محسوب می‌‌شوند، ادامه داد: بنابراین تهذیب نفس و دوری از رذائل اخلاقی برای خبرنگاران واجب است؛ چرا که آنها چشم بینا و زبان گویای مردم به شمار می‌روند.

مشاهدات میدانی خبرنگاران تسنیم از روند برگزاری انتخابات در استان قزوین/آنتن‌دهی ضعیف اینترنت در شعب اخذ رایعکاس تسنیم در هشتمین جشنواره رسانه‌های قزوین برتر شدخبرنگاران فعال حوزه کرونا در قزوین واکسینه می‌شوند

خبرنگاران به حضرت زینب و امام سجاد اقتدا کنند

حجت‌الاسلام معبودی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین(ع) اضافه کرد: یکی از ابعاد مهم قیام عاشورا جنبه اطلاع‌رسانی این واقعه توسط مورخان و مقتل‌نویسان مختلف است و اگر خبرنگاران نهضت حسینی تلاش نمی‌کردند، دشمنان ما می توانستند قیام عاشورا در سرزمین نینوا مدفون کنند تا هیچ خبری از آن به گوش ما نرسد.

وی حضرت زینب‌(س) و امام سجاد‌(ع) را بزرگ‌ترین خبرنگاران و پیام‌رسانان قیام عاشورا دانست و ادامه داد: به همین خاطر این دو بزرگوار باید به عنوان الگوی شجاعت و جسارت برای خبرنگاران مطرح باشند و اهالی رسانه باید امروز به حضرت زینب و امام زین‌العابدین اقتدا کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس استان قزوین رسانه ها جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی یکشنبه شب در دیدار فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و معاونان وی ضمن تقدیر از حضور سردار هنریان مجرد و سایر فرماندهان این نیرو در مرزبانی گفت: مرزبانان در تأمین و ارتقا امنیت نقش ویژه ای دارند.

وی افزود: مرزداران در سنگر اول پاسداری از کشور قرار دارند و حساسیت کار آنان بسیار بالا و تأثیرگذار است و افتخار می‌کنند برای مردم خدمتگزاری می‌کنند

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با موقعیت شناسی درست و به موقع از ورود هرگونه نا امنی به کشور جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه یک نیروی مقتدر در خلیج فارس برای حراست و حفاظت از مرزهای آبی است

وی افزود: با تعامل منطقه دوم دریایی سپاه و سایر نیروهای مسلح در زمینه‌های مختلف، امنیت مطلوبی در منطقه وجود دارد.

سرهنگ خسروی در ادامه، پیگیری حقوق مرزنشینان را یکی از وظایف مهم مرزبانان برشمرد و بیان کرد: مرزبانان با رصد دقیق تحولات مرز و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی به استیفای حقوق مرزنشینان می‌پردازند.

کد خبر 6091494

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها