Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی ابراهیمی روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار (۱۷ مرداد) افزود: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای از پیشران‌های موثر در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تولید و ارتقای سرمایه اجتماعی ‌نظام هستند.

وی با قدردانی از نقش آفرینی‌های مجاهدانه، هنرمندانه و هوشمندانه اصحاب رسانه  در انعکاس افتخارهای بزرگ و تاریخ ساز ملت ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه دوران هشت سال حماسه و ایثار، مقاومت و حوزه بازدارندگی و اقتدار دفاعی تصریح کرد: هم‌افزایی، همراهی و هم‌آوایی بیشتر در راستای منافع و مصالح ملی و توجه به الزام‌ها و اقتضاهای ذاتی و حرفه‌ای رسانه از ضرورت‌های فراروی این قشر پرتلاش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی مقاومت بسیج اردستان اظهار داشت: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مردم هستند که باید اخبار و اطلاعات نظام و دستگاه‌ها را با رعایت امانتداری، بی طرفی و صداقت منتشر و ازانتشاراخبارو مطالب خلاف واقع و زیان آور برای جامعه پرهیز کنند.

سرهنگ ابراهیمی با تکریم مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید عرصه خبر و رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک فرخنده روز خبرنگار به خبرنگاران و اصحاب رسانه تاکید کرد: اصحاب رسانه شهرستان در انعکاس اخبار نیروی مقاومت بسیح و ماموریت‌های ویژه‌ای که در خصوص تشکیل قرارگاه سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی و قرارگاه بسیج سازندگی و دیگر ماموریت های این نهاد خوب درخشیدند و ما مدیون این قشر پرتلاش هستیم.

وی بابیان اینکه‌ خبرنگاران حلقه وصل بین بسیج و آحاد مردم هستند، گفت: لازم است این قشر با همت قوی‌تر و هوشمندانه‌تر  در رفع نقص ها و نارسایی‌های موجود در عرصه نقش‌آفرینی‌های مثبت، امیدآفرین، سازنده و قدرت ساز در عرصه ارتقای قدرت ملی و تولید سرمایه اجتماعی برای جامعه بیشتر تلاش کنند. 

فرمانده نیروی مقاومت بسیج اردستان با بیان اینکه در این نهاد به عنوان یک نهاد انقلابی به اصل گردش و شفافیت دسترسی به اطلاعات معتقدیم، خاطر نشان کرد: دسترسی به اطلاعات جزو شعارها و باورهای نظام بوده اطمینان داریم دسترسی آزاد به اطلاعات و فعالیت‌های دستگاه ها نقطه عطفی برای تحقق شعار آزادی بیان در جامعه است.

سرهنگ ابراهیمی با مطرح کردن این نکته که وظیفه رسانه به طور صرف بیان عملکرد نیست، گفت: شفافیت‌سازی، صداقت در خبر و پرهیز از انتشار اخبار خلاف واقع و مایوس کننده از جمله رسالت‌های رسانه است و خبرنگاران باید علاوه بر نظاره‌گری و دروازه‌بانی خبر، از عملکرد مسوولان نقد سازنده داشته باشید.

در این نشست از خبرنگاران با اهدا لوح سپاس و هدیه معنوی تجلیل شد.

محمود صارمی  متولد ۱۳۴۷ در بروجرد خبرنگار و مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف افغانستان بود که ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ در جریان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف به دست گروهک طلبان به شهادت رسید و این روز به عنوان «خبرنگار» نامگذاری شد.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها روز خبرنگار رسانه اردستان سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار رسانه اردستان روز خبرنگار رسانه اردستان سازمان بسیج مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی

رسانه‌های عبری زبان امروز-چهارشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در چندین شهرک در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وبگاه العهد به نقل از رسانه‌های صهیونیست گزارش داد: آژیرهای خطر در شهرک‌های «نطوعه»، «متات»، «الکوش» و «حرفیش» در غرب الجلیل به صدا درآمد.

این در حالی است که پیش از این رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان با انتشار صحنه‌هایی از هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان رژیم صهیونیستی در آن مستقر بودند خبرداد که توسط مبارزانش هدف قرار گرفتند. از جمله این اهداف حملات مستقیم به مقر «رادار» نظامی ارتش اسرائیل بود.

مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله لبنان - شامگاه سه‌شنبه صحنه‌هایی از عملیات مبارزانش در هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان اسرائیلی در شهرک متولا مستقر بودند، منتشر کرد و در بیانیه‌ای جداگانه تخریب آن‌ها را تایید کرد.

تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های نظامی مقاومت نشان می‌دهند که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد