Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:09:34 GMT

بازگوکردن درد مردم رسالت اصلی خبرنگاران است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۱۹۱۳

بازگوکردن درد مردم رسالت اصلی خبرنگاران است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعودی داودی عصر یکشنبه در مراسم تقدیر از خبرنگاران شهرستان اشتهارد که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های خبرنگار در جامعه شناسایی درد و بازگو کردن آن با زبان حق و حقیقت است.

وی با تأکید بر لزوم حق‌گویی و حق بینی بیان کرد: عدالت‌خواهی و رعایت عدل در قلم و قدم خبرنگار از خصایص دیگر یک خبرنگار متعهد و حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اشتهارد با ارزیابی فضای مجازی و اخبار و مطالب منتشر شده در این فضا خاطرنشان کرد: فضای مجازی ظرفیت‌های مختلفی دارد که هم می‌تواند به آسیب‌ها دامن بزند و هم اطلاع رسانی را با سرعت بیشتری در میان جامعه نشر دهد.

وی ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه به ویژه کسانی که در فضای مجازی فعالیت دارند باید از ظرفیت ویژه آن یعنی سرعت انتشار خبر استفاده کنیم و با تولید اخبار موثق و محتوی درست و واقعی به آگاهی و تشخیص درست و به دور از حواشی برای مردم کمک شود.

داودی اشتهارد و سابقه تاریخی فرهنگی و اقتصادی این شهرستان را در شهر و روستا مورد تأکید قرار داد و متذکر شد: از این توانمندی‌ها و سابقه درخشان استفاده شود و با معرفی چهره‌های شاخص و علمای بنام این شهرستان و همچنین ظرفیت تولید در روستاها و بخش صنعتی آن، اشتهارد را به عنوان یک قطب فرهنگی و تاریخی و اقتصادی مهم در استان البرز معرفی کنیم.

کد خبر 5276812

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتهارد روز خبرنگار فضای مجازی ویروس کرونا ماه محرم شورای شهر روز خبرنگار محرم 1400 بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه اردبیل گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدیویی عجیب و غریب از یک آدم کوتوله در ایران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد که فارسی صحبت می‌کند. این ویدیوی عجیب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید و تعجب کاربران را برانگیخته است.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند