Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام شهادت سید الشهدا(ع) و یاران وفادارش، امسال نیز همانند سال‌های گذشته، اقدامات ویژه‌ای در راستای آماده‌سازی شهر برای عزاداری ایام شهادت امام حسین(ع) در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و تلاش شده است تا خدمات مطلوبی به زائران و مجاوران حریم قدسی رضوی ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: در همین راستا، حدود یک هزار و ۳۰۰ عدد از پرچم‌های نصب شده در میادین و عرشه پل‌های سطح شهر به رنگ مشکی درآمده و به‌منظور سیاه‌پوش کردن فضاهای شهری، طرح‌های مناسبتی ایام محرم، در بیش از ۶۵۰ عدد از بیلبوردها و استرابردهای نصب شده در نقاط مختلف شهر مشهد، اکران می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام بیش از ۳۴۰ عدد از سازه‌های مناسبتی مستقر در نقاط پرتردد شهری در اختیار هیأت‌های مذهبی و شهروندان قرار دارد و هیئات مذهبی می‌تواند از این سازه‌ها به منظور اطلاع‌رسانی مراسمات و ویژه برنامه‌های مذهبی ایام محرم استفاده کنند.

یعقوبی ادامه داد: در این ایام، معابر منتهی به حرم مطهر رضوی به‌صورت ویژه تنظیف و شستشو می‌شود و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته و در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و مجاوران حریم رضوی در دهه اول ماه محرم، پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر به‌صورت شبانه‌روزی فعال خواهند بود و اقدامات لازم به‌منظور افزایش خدمات‌دهی ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری در این ایام صورت پذیرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در محرم امسال، ۸۲ المان مناسبتی نیز در سطح شهر جانمایی می‌شود و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و تاکید بر برنامه‌های اجرایی در فضای مجازی، ویژه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی متنوعی در سطح مناطق ۱۳ گانه، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون خدمات شهری شهرداری مشهد مهدی یعقوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم

مهدی محمدخانی مدیرعامل انتشارات روایت فتح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز گفت: این انتشارات در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران با نزدیک به ۲۵۰ اثر حضور پیدا خواهد کرد که از این تعداد ۱۴ کتاب چاپ اولی داریم و از همین ۱۴ کتاب، تعداد ۵ اثر در ایام نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال بالای مخاطبان ۴۰ کتاب تجدید چاپ داریم که تلاش کردیم به نمایشگاه کتاب تهران برسد.

محمدخانی با بیان اینکه بخشی از کتاب های ما مرتبط با موضوع فلسطین و ضدصهیونیسم است تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع فلسطین و غزه، دو کتاب «کاپوچینو در رام‌الله» نوشته سعاد امیری و ترجمه لیلا حسینی و «جنگ بدون صلح» نوشته نصرت الله محمودزاده کتاب‌هایی هستند که تجدید چاپ شده و در ایام نمایشگاه برنامه های ویژه‌ای برای این دو کتاب خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در ایام نمایشگاه کتاب تهران تعداد ۱۰ جشن امضا برای ۱۰ کتاب انتشارات روایت فتح برگزار خواهیم کرد افزود: ۴ برنامه رونمایی و تبیین، یک برنامه رونمایی کتاب‌های صوتی ۷جلدی «زندگی»، افتتاحیه دوره دوم آموزشی محققین و نویسندگان با عنوان «دامون»، ویژه برنامه کتاب‌های شهدای فاطمیون در سالروز تاسیس لشگر فاطمیون در روز ۲۰ اردیبهشت از جمله برنامه های انتشارات روایت فتح در ایام نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

مدیرعامل انتشارات روایت فتح تصریح کرد: در ایام نمایشگاه کتاب غرفه انتشارات روایت فتح هر روز به یکی از شهدا اختصاص دارد که برای آن شهید و کتاب هایی که از آن شهید داریم برنامه های متنوعی از قبیل تخفیف ویژه، مسابقات مختلف تدارک دیدیم که انشاالله در خدمت مردم باشیم.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229634 برچسب‌ها کتابخوانی فلسطین

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • مشهدالرضا؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • مشهدالرضا؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)‌
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • ابری آسمان و گریه بی‌امان، مشهدالرضا در سوگ صادق آل محمد (ص)