Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور نخست بازی‌های جام حذفی فوتبال آلمان با پیروزی دشوار سه تیم از تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال این کشور ادامه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از دور نخست مرحله اول جام حذفی آلمان موسوم به دی‌اف‌بی پوکال، امشب (یکشنبه) پنج بازی برگزار شد که در مهمترین آنها سه تیم بوندس‌لیگایی ماینتس، کلن و فرایبورگ با پیروزی برابر رقبای خود به مرحله بعدی صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ماینتس که میهمان تیم دسته چهارمی الفسبرگ بود، در پایان وقت‌‌های عادی و اضافی 2 - 2 مساوی کرد و در ضربات پنالتی با نتیجه 8 بر 7 به پیروزی رسید.

در بازی همزمان، تیم کلن هم در شرایطی مشابه میزبان دسته‌ چهارمی خود تیم کارل زایس ینا را پس از تساوی یک - یک در وقت‌های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 شکست داد.

فرایبورگ دیگر تیم بوندس‌لیگایی که میهمان تیم دسته سومی ووزبرگر کیکرز بود، این تیم را با یک گل از پیش رو برداشت.

در بازی‌های دیگر تیم هامبورگ با نتیجه 2 بر یک اینتراخت برانشوایگ را شکست داد و نبرد تیم‌های هانزا روشتوگ و هایدنهام با پیروزی 3 بر 2 تیم هانزا روشتوک در وقت‌های اضافه، خاتمه یافت.

جام حذفی آلمان| صعود شالکه، هرتابرلین و یونیون برلین در روز حذف اینتراخت

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال آلمان جام حذفی آلمان فوتبال آلمان جام حذفی آلمان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد

به گزارش "ورزش‌سه"، بهروز عظیمی که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بوده، در گفتگویی کوتاه درباره پیروزی برابر کویت و صعود مقتدرانه از دور گروهی گفت: خدا را شکر که بازی را مقتدرانه بردیم و به دور بعدی صعود کردیم. تیم ما کاملا همدل است و در آرامش کامل به سر می‌بریم.

او با اشاره به بازی کویت گفت: همانطور که دیدید باتمرکز بازی کردیم و موفق شدیم بازی با کویت را ببریم. آن چیزی که کادر از ما خواست را انجام دادیم.

عظیمی سپس دربازی بازی مرحله یک چهارم برابر قرقیزستان هم صحبت کرد و گفت: بازی بعدی با قرقیزستان داریم. قطعا برای پیروزی و قهرمانی با قرقیزستان بازی می‌کنیم.

گفتنی است که تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 12:30 دقیقه امروز (چهارشنبه) در بانکوک به مصاف قرقیزستانی می‌رود که موفق شده مقابل ژاپن نتیجه خوبی بگیرد و یکی از دلایل حذف زودهنگام این غول فوتسال قاره کهن به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد