Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان از ساعت ۲۰:۳۰ در چارچوب فینال جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفته‌اند که تقابل دو تیم در ۱۲۰ ثمری نداشت و سرنوشت قهرمان را ضیافت پنالتی‌ها مشخص خواهد کرد.

ترکیب استقلال:

رشید مظاهری، متین کریم‌زاده، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، سبحان خاقانی و مهدی قایدی

ترکیب فولاد خوزستان:

احسان مرادیان، سینا شاه‌عباسی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، صالح حردانی، محمد آبشک، محمد زبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری، لوسیانو پریرا

*دقایق حساس مسابقه:

نیمه اول:

دقیقه یک: پاس در عمق رضاوند در همین ابتدای بازی برای قایدی سریع بود و مهاجم آبی پوشان چند صدم ثانیه برای تک به تک شدن به مرادیان کم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۳: پاتوسی ضربه ایستگاهی را روی دروازه استقلال ارسال کرد که  مدافعان آبی‌پوش توپ را از محوطه جریمه استقلال دور کردند.

دقیقه ۶: ارسال خوب فرشاد احمدزاده به روی دروازه با ضربه سر لوسیانو پریرا همراه شد که توپ این بازیکن با اختلافی ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: ضد حمله فولاد و ارسال توپ از سمت راست بر روی محوطه جریمه استقلال، برای ساسان انصاری فایده‌ای نداشت. توپ توسط سیاوش یزدانی از محوطه جریمه آبی‌پوشان دور شد.

دقیقه ۱۸: پاتوسی ضربه کرنر را روی دروازه استقلال ارسال کرد که رشید مظاهری با خروج از دروازه توپ را دفع کرد و در ادامه تلاش محمد آبشک سودی نداشت.

دقیقه ۲۶: شوت راه دور نیک‌نفس بی‌دقت بود و با اختلاف زیادی از دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه ۳۰: اشتباه مرادیان توپ را باعث شد توپ به مهدی قایدی برسد. ضربه مهاجم استقلال را شاه‌عباسی از روی خط دروازه فولاد برگرداند.   نیمه دوم:   دقیقه ۷۲: ضربه پاتوسی در محوطه جریمه به سمت دروازه استقلال از زمین مسابقه بیرون رفت.   دقیقه ۸۰: ضربه سر پریرا خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.
دقیقه ۸۶: ارسال محمد آبشک از روی ضربه ایستگاهی به طرز خطرناکی مقابل دروزاه استقلال قرار گرفت که رشید مظاهری با خروج از دروازه توپ را راهی اوت کرد.
دقیقه ۸۸: ارسال پاتوسی روی سر فرشاد احمدزاده قرار گرفت که با فاصله کمی از دروازه استقلال به بیرون رفت.
دقیقه ۹۰: پاتوسی ضربه کرنر را روی دروازه استقلال ارسال کرد که فرشاد احمدزاده با فاصله کمی توپ را به بیرون فرستاد.
۴+ ۹۰: ضربه پریرا از روی ضربه ایستگاهی در آخرین ثانیه مسابقه به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

 :وقت اضافه اول   دقیقه ۹۹:شوت سنگین و از راه دور ریگی با اختلاف کمی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.   وقت اضافه دوم: 

دقیقه ۱۰۹: پاس بلند مرادمند به ارسلان مطهری رسید، اما ضربه مهاجم استقلال به طرز خطرناکی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.   دقیقه ۱۲۱: ضربه ارسلان مطهری از درون محوطه جریمه فولاد به بیرون رفت.   ضربات پنالتی:   اولین ضربه پنالتی توسط وریا غفوری به گل تبدیل شد.
مهران موسوی پشت توپ قرار گرفت که ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد.   پنالتی دوم استقلال توسط اسماعیلی به خارج از زمین رفت.

پنالتی دوم فولاد توسط زبیر نیک‌نفس تبدیل به گل شد.   پنالتی سوم استقلال  توسط مهدی‌پور تبدیل به گل شد.

پنالتی سوم فولاد توسط ساسان انصاری تبدیل به گل شد.   شجاعیان پشت پنالتی چهارم استقلال قرار گرفت که فروزان پنالتی را مهار کرد.
عبدالله‌زاده پشت پنالتی فولاد قرار گرفت و توانست قهرمانی جام حذفی را کسب کند. بیشتر بخوانید: فولاد میزبان استقلال شد!

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فولاد خوزستان جام حذفی دروازه استقلال فرشاد احمدزاده کنار دروازه بیرون رفت قرار گرفت محوطه جریمه تبدیل به گل روی دروازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات سری A ایتالیا ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف همدیگر رفتند. شاگردان دنیله ده‌روسی ابتدا با گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی جلو افتادند اما ناپلی‌ها خیلی زود به این گل پاسخ دادند و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم شدند، این پایان کار نبود و رم با گل تامی آبراهام گل دوم را به ثمر رساند.

بازی را بازیکنان رم بهتر آغاز کردند. در دقیقه شش ضربه سر خطرناک پلگرینی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ شوت کواراتسخلیا با فاصله نسبتا زیادی از کنار دروازه راهی اوت شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد دیبالا در نزدیکی محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش با برخورد به مدافع حریف منحرف شد.

در دقیقه ۳۶ آنگیسا روی پاس اوسیمن به توپ رسید اما ضربه‌اش با واکنش زیبای اسویلار دفع شد.

در ادامه نیمه اول دو تیم موفق به خلق حمله دیگری نشدند و بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دقیقه ۵۶ ضربه پولیتانو از زاویه بسته با واکنش زیبای اسویلار مواجه شد.

سه دقیقه بعد به دلیل خطای ژسوس بر روی سردار آزمون، رم صاحب یک ضربه پنالتی شد و دیبالا توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند.

با این حال این گل خیلی زود توسط ناپولی پاسخ داده شد. شوت ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴ با برخورد به مدافع منحرف و وارد دروازه اسویلار شد.

در دقیقه ۷۳ کواراتسخلیا در مقابل دروازه صاحب توپ شد اما ضربه‌اش را اسویلار به خوبی مهار کرد.

در دقیقه ۸۱ با تکل سانچز روی کواراتسخلیا این بار ناپولی به یک پنالتی رسید و ویکتور اوسیمن توانست گل دوم میزبان را به ثمر برساند.

پس از این گل رم کاملاً جلو کشید تا از شکست خارج از خانه فرار کند. در دقیقه ۸۸ روی ارسال  کرنر، اندیکا با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه فرستاد و در آنجا آبراهام با یک ضربه سر دیگر بازی را مساوی کرد.

در ادامه اما اتفاق دیگری رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. با این تساوی رم در رتبه پنجم ۵۹ امتیازی شد و ناپولی هم با ۹ امتیاز کمتر در جایگاه هشتم ایستاد.

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند