Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:40:19 GMT

خشم دانشگر از یک فیلمبردار ناشناس(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۳۹۸۲

خشم دانشگر از یک فیلمبردار ناشناس(عکس)

مدافع محروم استقلال در حاشیه دیدار با فولاد از دست یک فرد ناشناس عصبی شد و با او درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی فینال جام حذفی مقابل فولاد را واگذار کرد که در این دیدار علاوه بر فرهاد مجیدی که محروم بود، سید حسین حسینی و محمد دانشگر را نیز به همین دلیل در اختیار نداشت ولی هر دو بازیکن همراه تیم به اصفهان رفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد دانشگر که در اواخر فصل به ترکیب استقلال رسیده بود، در جریان دیدار با فولاد روی صندلی‌های جایگاه تماشاگران نشسته بود که در اواخر نیمه اول یک تصویر در حین درگیری لفظی از او به ثبت رسید.

 

 

مدافع محروم استقلال بخاطر فیلمبرداری یک فرد ناشناس از آنها که لباس آبی‌رنگ تیم ملی برزیل را بر تن داشت، عصبی شد و پس از فرزاد مجیدی، او هم واکنش تندی به آن فرد ناشناس داشت.

 

عصبانیت دانشگر از فرد ناشناس به حدی بود که چهار مامور یگان ایمنی ورزشگاه نقش جهان اصفهان او را گرفتند تا اجازه ندهند درگیری لفظی او با آن فرد شدت پیدا کند و مدافع استقلال را حین این جمله که «دیگر تو را اینجا نبینم» جدا کردند!

جام حذفی استقلال تهران فولاد خوزستان محمد دانشگر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام حذفی استقلال تهران فولاد خوزستان محمد دانشگر فرد ناشناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره بامزه پژمان جمشیدی از درگیری لفظی با جواد نکونام (فیلم) درگیری لفظی شدید شجاع خلیل‌زاده با خبرنگاران به خاطر فردوسی‌پور و کی‌روش (فیلم) درگیری لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)
  • فیلم| درگیری لفظی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!