Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@00:22:04 GMT

نکونام: یک تیم 23 بازیکن گرفت، ما قهرمان شدیم

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۴۰۴۷

نکونام: یک تیم 23 بازیکن گرفت، ما قهرمان شدیم

سرمربی فولاد خوزستان بابت کسب جام در دومین سال مربیگری در فولاد خداراشکر را می کند.

جواد نکونام بعد از قهرمانی تیمش در جام حذفی فوتبال درنشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

**این قهرمانی تقدیم به مردم خوزستان

روز خبرنگار را تبریک می گویم. تبریک به مردم خوزستان، مبارکشان باشد این قهرمانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنها تشکر می کنم. در این مدتی که در فولاد بودم همه جوره لطف داشتند. این قهرمانی کوچکترین کاری بود که می شد انجام داد. امیدوارم روزهای بهتری داشته باشند. از بازیکنان تشکر می کنم. این بچه ها بزرگ هستند.

**بسته شدن پنجره انگیزه مان را بالا برد

روزی که پنجره نقل و انتقالاتمان به ناحق بسته شد، با بچه ها صحبت کردم و گفتم یک راه پیش رو داریم. گفتیم باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا جبران کمبود بازیکنان خود را کنیم. این سخت کوشی و تلاش به ما انرژی داد. جاهایی به ما ضربه زد. بازی با مس رفسنجان در لیگ برتر مثال واضح بود که من 4 تا دفاع چپ داشتم. برنامه مان این بود که در لیگ پرقدرت ظاهر شویم و در جام حذفی به دنبال قهرمانی باشیم.

**تیم تازه صعود کرده از ما بیشتر هزینه کرد

از روز اول که با ماشین سازی در تبریز عملکردمان خوب و قابل دفاع بود. بازی های تیم من را شما نگاه کنید و کارشناس کارشناسی کنند. ما نشان دادیم با کیفیت هستیم و می توانیم با مقابله با تیم هایی که هزینه کردند، توانایی هایمان را نشان بدهیم. برخی باشگاه هایی که از لیگ یک صعود کرده بودند، بیشتر از ما هزینه کردند.  باشگاهی هست که 23 بازیکن جذب کرده است، ولی ما 7 بازیکن بزرگسال گرفتیم. با این تفاسیر و اختلاف به قهرمانی حذفی رسیدیم. ممنون بازیکنان، کادرپزشکی، ماساژورها، هیات مدیره باشگاه و هیات مدیره کارخانه فولاد، آقای آذری و سایرین هستم.

**در فوتبالم زیاد سختی کشیدم

من در فوتبالم هم سختی کشیدم. همیشه در تنگنا بودم و به همین خاطر برخی اوقات به کادرم سخت گرفتم تا به اینجا برسیم. از همه ممنونم. مردم همیشه کنارمان بودند. این قهرمانی مبارک همه باشد. لیاقت این جام را داشتیم.

**در دومین سال حضور در فولاد جام گرفتم

نکته مهم قهرمانی مان است و اینکه مستقیم سهمیه آسیایی گرفتیم. پارسال اینطور نبود و امسال یک جام گرفتیم. خداراشکر که در دومین سال مربیگری ام در فولاد جام گرفتم.

قطعا تنها کاری از دستم برنمی آید. همه زحمت کشیدند، بچه های رسانه ما، سهیل احیایی و مسعود اکبری عزیز همه لطف و تلاش کردند. در نهایت به این موفقیت رسیدیم.

**خوشحالی آذری با بقیه متفاوت است

فوتبال همه چیزش مشخص و باز است. مدیری که فوتبالی است و متوجه اتفاقات می شود، حتما خوشحالی اش هم طور دیگری است. این را در مدیریت آقای آذری می توانید احساس کنید. مهم نیست جلوی چه تیمی بازی می کنید. مهم این است که آخرش خوشحال باشید.

**خداراشکر کارگران فولاد را خوشحال کردیم

یادم رفت یک نکته ای را بگویم. تمام کارگران کارخانه فولاد را دست شان را می بوسم. مبالغی که فولاد برای ما در نظر گرفت را مدیون کارگران هستیم و خداراشکر که توانستیم خوشحالشان کنیم./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد

این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتورسازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است. تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: ایران ورزشی

کد خبر: 1229474 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام