Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@14:16:17 GMT

هر گل نماد چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۴۱۸۷

هر گل نماد چیست؟

گل‌ها یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید در هنگام هدیه دادن به یک فرد به آن‌ها فکر کنید. ناطقان: گل‌ها همواره بهترین انتخاب برای این هستند که آن‌ها را به عزیزترین افراد زندگی تان هدیه بدهید، اما این نکته نیز وجود دارد که هر گل می‌تواند هزاران معنی در خود داشته باشد.

دراین خبر معنی هر گل را برای شما آشکار خواهیم کرد تا با هدیه دادن این گل‌ها احساسات خود را نیز به دوستانتان نشان دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گل ارکیده

گل ارکیده یک نوع گل منحصر بفرد و اشرافی است که در رنگ سفید آن وقار، زیبایی وخلوص به وضوح قابل مشاهده است. رنگ صورتی آن نشان دهنده معصومیت، رنگ قرمزبه معنی صبر و احترام و رنگ زرد و نارنجی نماد اشتیاق و سبز نیز شادی و خوشبختی و برکت است.



گل رز

این گل با توجه به هر رنگی که دارد معانی مختلفی را نیز نشان می‌دهد. رز قرمز که مشهور‌ترین گل در سراسر جهان است نشان دهنده عشق و علاقه است و رز سفید نیز نماد معصومیت و پاکی است.



گل پیونی

گل پیونی نماد افتخار، احترام زیاد، ثروت و عشق است که در رنگ‌های زیبایی نیز پرورش یافته است. رنگ‌هایی مانند زرشکی، صورتی پررنگ، سفید و رمانتیکترین رنگ آن نیز که رنگ صورتی است و معمولا در دسته گل عروس طرفداران زیادی دارد.



گل عروس

این گل با وجود گلبرگ‌های نرم و ابریشمی‌ای که دارد نشان دهنده خلوص، معصومیت و عشق است. رنگ سفید این گل معمولا در دسته گل عروسی به کار برده می‌شود و در تولد نوزادان نیز طرفدار دارد، زیرا نماد بی گناهی و معنویت نیز است. صورتی این گل آرامش و لطافت را به شما یادآور می‌شود.



گل ادریسی

گل ادریسی در کل نماد تشکر، رحمت و زیبایی است، اما رنگ بنفش دلبر آن نماد ثروت و فراوانی است و گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن است.



گل آلسترومیا

این گل به گل دوستی معروف است و نشان دهنده خوش شانسی و نیک بختی است و در اسطوره‌های ایرانی نماد آزادگی است.


منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: گل ، نماد ، هدیه دادن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گل نماد هدیه دادن نشان دهنده هدیه دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس

قبرستان سفید چاه، اولین قبرستان مسلمانان در ایران است. با قدمتی که به دوره تیموریان بازمی‌گردد، مردم محلی بر این باورند که جسد مردگان پس از دفن در این گورستان، دچار پوسیدگی و تباهی نمی‌شود؛ باوری که طبق تحقیقات تا اندازه‌ای درست بوده است.

از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آنها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط پژوهشکده‌های مختلف خاک‌شناسی، خاک این قبرستان دارای آهک بسیار است و اجساد در این‌گونه خاک‌ها با زمانی طولانی‌تر نسبت به باقی انواع خاک تجزیه می‌شوند. علت نام‌گذاری این قبرستان نیز به‌دلیل خاک سفیدش است که به میزان بالای آهک آن برمی‌گردد.

 در قبرستان سفید چاه سنگ مزار‌ها محرابی و صندوقی هستند که هر دو شکل در ایران پیشینه معماری دارند.

برای دسترسی با خودروی شخصی، راهی شهرستان گلوگاه شوید و تا انتهای کمربندی غربی را بروید. از آنجا وارد مسیر روستای نیالا شوید. با عبور از روستای نیالا، دوراهی کیاسر و چاه سفید را خواهید دید. در این نقطه، سمت چاه سفید بپیچید. در ابتدای روستا، قبرستان واقع شده است.

منبع: کجارو

tags # تاریخ ایران سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • (ویدئو) راننده خوش‌شانس یک گوزن سفید کمیاب را دید
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟